2016. december 31., szombat

Viszlát 2016, Hello 2017!


Az ember az év vége közeledtével óhatatlanul is összegzi az eddigieket, azokat a dolgokat, amik az elmúlt évben történtek. Végiggondolja azt, hogy mi az amiért hálás lehet, és mi az amin változtatni szeretne a jövőben illetve mi az amiben fejlődni szeretne és új célokat tűz ki maga elé.

Legnagyobb hálával ebben az évben azért tartozom, hogy hoszzú évek küzdelme után sikerült építészmérnök diplomát szereznem. Valószínűleg ez a díszes papír sokáig a fiók mélyén fog csücsülni, mégis hálás vagyok magamnak azért, hogy megtettem magamért azt, hogy amit elkezdtem, be is fejeztem.

Nem szeretem a fogadalmakat, én inkább a következő évre vonatkozó céljaimat szeretem összeírni. 

Mindig is a zsigereimben volt a szépségápoláshoz való vonzalom, de mindeddig nem sikerült kiteljesednem benne. Folyamatosan kerestem a lehetőségeket a tanulásra, hogy megleljem pontosan azokat a területeket a szépségiparban, ami hozzám passzol. Mi az amiben én különleges vagyok, mi az amiben én nyújthatom a legtöbbet, mi az amivel igazán ki tudom fejezni saját magam. És ez közel sem olyan egyszerű, mint amilyennek tűnik, legalábbis számomra nem az.

Van egy nagyon erős művészi vénám, ami mellé társul a tudományok iránti tisztelet, a mérnöki pontosság (ha valamit nem tudok tökéletesre megcsinálni, akkor inkább neki sem állok), észreveszem az apró részleteket is a dolgokban és emelett hiszek a lélek fontosságában, az önismeretben, hogy a világon minden saját magunkból indul ki, hogy Önmagunkat is legyőzve érhetjük el végső célunkat és jutalmunkat. Jó kis mix, igaz? :) 

A 2017-es évre legfőképp azt tűztem ki magamnak fő célul, hogy ki tudjak teljesedni abban, amit igazán szeretek. Jelenleg elsősorban a sminkelés / sminkesség az, amit nagyon szeretnék csinálni. Hiszem, hogy helyem van a palettán. Imádom a kifinomultságot, a francia, párizsi stílust, a természetességet. Emellett a divatsminket, az angol és francia magazinokba készülő művészi sminkeket (editorial munkákat).

A másik nagy célom az előttünk álló évre, hogy felfuttassam a Blogomat és a Youtube csatornámat. Szeretem megmutatni az embereknek, hogy másképp is lehet. Hogy nem kell "egy kiló vakolat",  hogy a kevesebb több. Hogy nem azt jelenti a smink, hogy teljesen áttranszformáljuk az arcunkat, hanem inkább a saját előnyös vonásainkat hangsúlyozzuk ki. Hogy "vadulni" és művészkedni is lehet könnyedén és kifinomultan. 
Emellett nagyon fontos számomra a bőrápolás, egy szép bőrfelület minden sminknek kiváló alapja. A bőrünk állapota pedig nagyban függ a lelkünk állapotától, ebbe az irányba is kacsintgatok. 
Nem titok, hogy imádom a termékeket, ezért minél többet szeretnék kipróbálni, és megosztani veletek a tapasztalataimat róluk. Egy szuper honlapot szeretnék létrehozni, ahol mindez megtalálható, abban a stílusban megkomponálva, ami leginkább jellemző rám. 

Én ezzel a kis személyes szösszenettel szeretnék Nektek Nagyon Boldog Új Évet kívánni és szívből kívánom mindannyiótoknak, hogy teljesülnek azok a céljaitok, vágyaitok, amiket kitűztetek magatoknak erre az évre! :)


0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése