2016. július 26., kedd

Kék mánia

Kitettem instagramra egy képet, amin csak kék csomagolású termékek szerepelnek. Ha már így történt, miért ne írhatnék róluk néhány sort? :)  Mostanában ugyanis azt vettem észre, hogy olyan termékekkel veszem körül magam, amiknek közük van a kék színhez. Véletlen vagy sem,  gondoltam mutatok belőlük egy kis szösszenetet. 

Paula's Choice Resist Super-Light Wrinkle Defense SPF 30

Írtam már róla a fizikai fényvédő válogatásomban, nyáron számomra alapdarab. Télen is használok fényvédőt, de nyárra mindenképpen az a megfelelő, ami nem fénylik túlzottan. Nem próbáltam még fizikai fényvédők közül olyat, ami ebben az évszakban jobban bevált volna. Ritka, mint a fehér holló, hogy egy ilyen termék mattít (néha már túlságosan is) és még színezett is, így még inkább jól jön, ha a kánikulában inkább nem viselnél alapozót. 

Douglas körömlakk #52-Ocean World

Az utóbbi időben nem igazán lakkoztam a körmeimet, de mikor megláttam ezt az árnyalatot egyből megjött a kedvem hozzá. Igazi gyönyörű telt világoskék szín, egy kis ezüstös-zöldes gyöngyház fénnyel, ez a tökéletes kombó. Emellett elég tartós, az én körmeimen 3-4 napot bírt pattogzás nélkül, ami nagy szó, hiszen kevés lakk van, ami két napnál tovább bírná sértetlenül. 

EOS Blueberry Acai ajakbalzsam

Szuper praktikus, csalogató csomagolás, finom illat, sok szép ápoló összetevő. Ezzel ejtett engem is rabul ez az ajakápoló. Nyilván ismeritek azt az érzést, hogy ajakápolóból sosem elég, a lakás minden részébe kell egy, de egy táskába dobós alternatíva is jöhet nyugodtan. Ez inkább az utóbbi célt szolgálja nekem, éjszakára általában egy gazdagabb, extrán hidratálót vetek be. 

Bioderma Hydrabio Tonik

Pontosan az a termék, amit imádnék, ha fújós kiszerelésben lehetne kapni és arcpermetként használhatnám a nap bármely szakában. Tudom, megtehetném, hogy kitöltöm, de az nem ugyanaz. Én savas (hámlasztó) tonik után szoktam használni extra hidratáló lépésnek és felfrissítésnek.  Nem arctisztításra való termék! 
Elérhető áron kevés szép összetevős tonik van, ezért a középkategóriás árért pedig 250ml-t kapunk. A Bioderma által gyakran hazsnált hidratáló összetevőket tartalmazza a tonik, emellett Niacinamide, vagyis B3-vitamin is található benne.

La Roche-Posay Serozinc

Egy flakonnal már elhasználtam, amit még Párizsból hoztam és most megvettem az utánpótlást, ugyanis végre itthon is kapható. Kicsit több, mint egy termálvizes spray, ugyanis cink-szulfátot tartalmaz, ami az irritált bőrre jelenthet megoldást. A hivatalos leírás szerint pattanásos bőrre ajánlják, de szerintem bármilyen irritációnál megér egy próbát.


Próbáltátok már valamelyiket?




0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése