2016. április 6., szerda

L'Oréal True Match Super-Blendable Alapozó




Folytatva a szép INCI-s alapozó tesztelő sorozatomat, ma egy olcsóbb kategóriás terméket hoztam Nektek. Sokan kértétek, hogy olcsóbb termékekről is beszéljek/írjak Nektek. A probléma csak az, hogy nekem az az általános tapasztalatom, hogy sokszor kell kompromisszumot kötni ezeknél, ami nekem annyira nem tetszik. A véleményem változatlan, alapozóból én mindenképpen high end kategóriát ajánlok, mert nagyon nagy a különbség és egyébként is a tökéletes bőr az ideám. (nyilván ott sem mindegy milyet, nem elég annyi, hogy drága legyen...) Mondhatjuk azt is, hogy "alapozó sznob" vagyok, vállalom. De tisztában vagyok vele, hogy vannak olyan helyzetek, amikor nem lehetséges nagyobb összeget kiadni, emiatt is készül ez a teszt.

Az alapozó régi verziójáról is rengeteg jót lehetett olvasni/hallani a neten, de sajnos nem lehetett elég világos színt kapni belőle a drogériákban. Amikor megújították, több színt dobtak piacram köztük két világos árnyalatot is két tónusban. A színskála egyébként is széles a többi márkához képest, én nagyon örülök, hogy már az olcsóbb kategóriában is elindultunk ebbe az irányba.

Drogériás kategóriában ez a márka készíti a legjobb alapozókat szerintem. (illetve a Bourjois, de azokban elég sok az illatanyag) Meglepő módon a L'Oréal nem illatosítja az alapozóit (többségében) és az alkohol sem jellemző náluk.

forrás: kremmania.hu
Lágy, folyós állaga van, amit nagyon könnyű eldolgozni, sietős reggeleken ez elég jól jön. Szépen terül és jól is építhető, közepesig, de ekkor már azért látszik, hogy van a bőrünkön valami. Nagyon szép a bőrön, főleg ha kivárjuk azt a kb. 20 percet, amit egyébként minden alapozónál érdemes kivárni, mert eddigre fixálódik és terül szét teljesen a bőrön és ilyenkor mutatja meg igazán magát.

A gyenge pontja ennek az alapozónak egyrészt a tartóssága. Teljes napot korrigálás nélkül biztosan nem bír ki, illetve hajlamos beleülni az apró (akár a nem létező) ráncokba. Fixálással ezen kicsit javíthatunk. 

Szélsőséges bőrtípusok valószínűleg nem fogják szeretni. A nagyon olajos bőrről szerintem egyszerűen leolvadna, a nagyon száraz bőrön pedig kiemelné a száraz részeket. Persze primerrel lehet javítani ezeken, de akkor akár már drágábba alapozó is invesztálhatnánk...

Összességében szerintem ez egy jó alapozó, ha nincsenek irreális elvárásaink. A maga kategóriájában teljesen rendben van, én is szívesen használom. Mindennapi, "szaladgálós" alapozónak teljesen megfelel. De nem érdemes high end alapozókkal hasonlítgatni, mert szinte biztos, hogy alul fog maradni a versenyben. A bőrt nem fogja bántani, (egyéni érzékenység előfordulhat) mert nagyon szépek az összetevők.

(A Glamour napokon akár fél áron is hozzájuthattok, kb. 2000 Ft-ért, ami szerintem nevetségesen jó ár.)

Ti próbáltátok már? Mik a tapasztalatok?

1 megjegyzés :

Korábban próbáltam ebből mintát, de az én bőrömön nagyon nem mutat szépen (pedig nem érzem ma már száraznak a bőröm, inkább normálnak, de mégsem tetszett az eredmény).
A próbálgatás oka, hogy szerettem volna egy nem túl drága, fényvédőmentes alapozót (színezett hidratálót), amelyeket az esti bulikra tennék fel, amikor már nem kell fényvédő és nem is szeretném, hogy a vakus képeken furán nézzen ki a fejem (tök viccesen nézek ki néhány fényképen: úgy visszaveri a fényt a fényvédő, mintha zsíros lenne a bőröm :D
Persze feladtam a keresést, néhányat próbáltam ugyan, ami nem tetszett és nem voltam elég kitartó a további kereséshez...

Megjegyzés küldése