2016. április 4., hétfő

Estée Lauder Double Wear Light alapozó - Videó


Vészesen közeledik a Glamour napok. Emiatt szerettem volna még időben kitenni ez az elemzős videót erről az alapozóról, hogy még időben tudjak segíteni a döntésben. 

Ez az alapozó árkategóriában kb. félúton van a drogériás és a "nagy" high end alapozók között. Emiatt érdemes azoknak is megfontolni, akik eddig nem áldoztak sokat az alapozójukra. Ha bármi másból olcsóbbat vennétek, ennél a termékkategóriánál érdemes megfontolni egy drágább árkategóriát, mert hatalmas különbség van low end és high end termék között. 

Alapozót használni egyébként azért is érdemes, mert a sminkünk többi része is sokkal szebben mutat majd egy szép, egységesített bőrön, mint anélkül.

Gyertek, kommenteljetek itt, vagy akár youtube-on a videó alá! Ti megtaláltátok már a tökéletes alapozót? Vagy esetleg még nagy keresésben vagytok? Beszélgessünk! :)

5 megjegyzés :

Szia Gigi!
Nagyon köszi ezt a videót, és az ajánlást! Ismét rengeteget tanultam Tőled!
Én még keresem a tökéletes alapozót, és éppen a Glamour napok alkalmából szeretnék beruházni egy Vichy Dermablend 3D korrekciós alapozóra. Esetleg Te próbáltad már? Ha igen, mik a tapasztalataid?

Szia Nóra!

Köszi szépen, igyekszem. :)
Nem próbáltam még ezt az alapozót élesben, csak ismrekedtem vele. Én mondjuk biztosan nem hazsnálnám egész arcra, inkáb korrektorként akár önmagában, akár egy színezett hidratáló/BB/CC krém fölé. Napi szinten biztosan nagyon sok lehet ez a fedés és nem lesz természetes. Biztos szükséged van ekkora fedésre?

Szia!
Nagyon szeretem a blogodat, Tindigo mellett a másik magyar blog amit olvasok. Ha ajánlasz valamit, akkor nem kell utána INCI-t bogarásznom, hanem mehetek megvenni nyugodt szívvel.
Sajnálom, hogy extra száraz bőrre nem ajánlod, pedig nagyon reménykedtem. :( A BB verzióját próbáltam az EL-nek ami nagyon hasonló csomagolást kapott. Pár óráig szép, de utána annyira száraz lesz az arcom, hogy fáj. Nagyon keresem a tökéletes alapozót, sajnos csak kompromisszumos megoldást sikerült eddig találni, olyat még nem, ami nap végére sem tűnik borzasztó száraznak. A legutóbbi próbálkozásom a Gosh foundation drops volt. Nem rossz, de az extra száraz bőrömnek nem elég, még alapos aláhidratálás esetén sem. Bobbi Brown-nál szeretnék még körülnézni, talán ők segíteni rajtam. Már annyi mindent kipróbáltam, mert sok mindent ajánlanak száraz bőrre, de ez majdnem mindig csalódással végződik. Szerintem a gyártók igyekeznek olyan termékeket fejleszteni, ami minél több embernek jó (enyhén száraz-extra száraz), ezért az ilyen folyton hámló kígyóbőrüek, mint én nem tudnak mit magukra kenni.

Szia Anita,
Köszi, jól esik nagyon! :)
Ha olvasol minket akkor gondolom hámlasztasz... Mert a hámló bőrre ez nagyon jó szokott lenni. Szerintem elsőslegesen ezt a hámló problémát lenne jó megoldani vagy minimalizálni, mert sajnos az alapozók is egyenletes bőrön mutatnak a legjobban. Megoldásnál gondolok a hámlasztók kombinálására vagy a termékek rétegezésére pl. Vagy akár egy Clarisonicot beiktatni a rutinba...stb. Biztos próbáltál már sok mindent, ezek csak ötletek. Vagy akár egy primert közbeiktatni. Persze vannak alapozók, amik kevésbé emelik ki a száraz részeket, de azért csodát nem várhatunk sajnos.
Amúgy egy próbát mindenképpen megér ez az alapozó is, én kértem előtte mintát és sok használatra elegendőt nyomtak ki nekem, nagyon rendesek voltak, igaz akkor vettem vmit náluk.

Szia!
Nagyon szuper a blogon, örülök, hogy rátaláltam erre a videót,mert épp most készültem ezt a light alapozót megvenni, viszont egy kicsit most elbizonytalanodtam. Nekem sajnos extrém száraz , vízhiányos bőröm van. Erre tudnál valami terméket ajánlani? Nem hámlik, nem foltos, viszont dacára a hámlasztásnak és a rengeteg hidratáló szérumnak, krémnek,hajlamos néha nagyon kiszáadni, főleg hidegben. 31 vagyok,mimikai ráncaim is vannak.
Nagyon megköszönöm, ha tudsz nekem segíteni , sajnos még nem sikerült rátalálni a tökéletes alapozóra.

Megjegyzés küldése