2016. április 10., vasárnap

Clinique Super Rescue Antioxidant éjszakai hidratáló - Mini vélemény


Sokszor előfordul, hogy csak egy rövid véleményt van időm írni, de van olyan is, hogy nem érdemes egy termékről hosszan írni. Többen jeleztétek, hogy örülnétek neki, ha ilyeneket is írnék, mert kevesebb esély van rá, hogy kimarad egy termék, amit próbáltam és a rövid vélemények egyébként is tömörek és hasznosak. Itt van az első.

A Marionnaudban vásároltam egy akció keretein belül 40%-al olcsóbban, nem tudtam otthagyni, mivel a Cilinique amúgy is az egyik kedvenc márkám... Az INCI szép, illat- és alkoholmentes, tele szuper antioxidánsokkal. Tipikusan az a termék, ami papíron hibátlan, a gyakorlatban mégsem működik, legalábbis számomra. Gyógynövényes illata van, amivel nem is lenne baj, de az én bőrömet "csipkedte". Nem szerettem az állagát, a hatását sem, mindig azt éreztem, hogy irritál. Már csak egy kicsi van benne, de nem fogom elhasználni, újravenni pedig biztosan nem fogom. 
Bocs Clinique, ez most sajnos nem jött be.

Próbáltátok? 

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése