2016. április 13., szerda

Bourjois Rouge Edition Velvet folyékony ajakrúzs

Elérhető árú folyékony rúzsokról hoztam Nektek ma egy tesztet, illetve színmintákat. Nagy népszerűségnek örvend ez a termék, szinte az elsők között dobták piacra, a nagy matt folyékony rúzs hype kezdetén. A színskála azóta is folyamatosan bővül. Két szín már elég régóta a birtokomban van, de a minősége mit sem változott a vásárlás napja óta.
A Bourjois egyébként egy francia drogériás márka. Szerintem nagyon jó minőségű termékeket gyárt, azonban francia márkához illően általában illatosítottak. Emiatt hanyagolom egy ideje a márkát, régebben sokat használtam az alapozóikat. De ma egy kedvenc terméket mutatok meg Nektek.



Az applikátora hasonló a szájfényekéhez, könnyű vele dolgozni. A színek szuperül pigmentáltak, elég egy-két húzás a teljes fedéshez. Ha extra precíz felvitelt szeretnék, akkor bevetem a jól bevált Shu Uemura 7h rúzsecsetetét. Az "illata" sokakat elriaszt, mert hiába tartalmaz parfümöt, erőteljes műanyag szaga van... Engem egyáltalán nem zavar, felvitel után hamar elillan. A száradási ideje egyértelmű hátránya, de ha kivártuk, akkor nem csúszkál, a helyén marad. Egyenletesen kopik, és evés után érdemes megigazítani, de alapvetően hosszú órákon át a helyén marad. Viszont a 24 órás tartósságot, amit ígér kicsit túlzásnak tartom. (Én semmilyen rúzstól nem várom ezt el.)
Ha már ennyi színt megvettem belőlük, akkor nyilván egyértelmú, hogy nagyon szeretem őket. :) De talán még egy Nude árnyalat elférne a kollekciómban.
Az ár kb. 3600-3800 Ft körül mozog drogériától függően, ami elsőre soknak tűnhet egy drogériás rúzshoz képest, de ez tényleg egy kategóriával feljebb van minőségben is. Ár-érték arányban egy kiemelkedő termékről beszélhetünk.

INCI:

DIMETHICONE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, BUTYL ACRYLATE/HYDROXYPROPYL DIMETHICONE ACRYLATE COPOLYMER, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, SILICA, PARFUM (FRAGRANCE), LIMONENE.    + a színezékek árnyalattól függően


Sokszor felmerül a matt, de különösképpen a folyékony matt rúzsoknál, hogy szárítanak. Én úgy gondolom, hogy valamit valamiért. Ha nem szárít extrémen, akkor engem nem zavar, esténként úgyis hidratálom az ajkaimat. Szóval én a minimális szárítást elnézem, semmi olyat nem csinál, amit egy ajakbalzsamozás ne hozna rendbe a nap végén.

Fontos! Mielőtt felvisszük a rúzst, legyen száraz az ajkunk. Ne hidratáljunk alá, mert csúszkálni fog rajta ez a formula és nem élvezhetünk semmit az előnyeiből. Ha szeretnénk hidratálni előtte, akkor ezt tegyük meg a sminkünk készítésének elején, majd ha a rúzsozáshoz érünk, akkor töröljük le a felesleget. Érdemes vékony rétegekkel dolgozni, mert lerövidíthetjük a száradási időt.

Jöjjenek akkor az árnyalatok:

10 Don't Pink Of It
10 Don't Pink Of It
03 Hot Pepper
03 Hot Pepper
14 Plum Plum Girl
14 Plum Plum Girl
05 Olé Flamingo!
05 Olé Flamingo!
02 Frambourjoise
02 Frambourjoise
Előny
  • Intenzív, pigmentált színek
  • Széles színskála
  • Megfizethető ár
  • Tartósság
Hátrány
  • Hosszú száradási idő
  • Illat


Ti próbáltátok már? Tapasztalatok? :)


1 megjegyzés :

Nagyon szépek! Gyönyörűen swatcholsz máris! Szerintem küldd el a bourjoisnak, tuti kirakják. :)

Megjegyzés küldése