2016. április 27., szerda

A nagy micellás víz Teszt


Évek óta hatalmas micellás víz fan vagyok. Legelőször minden idők leghíresebb micellását próbáltam a Biodermától, aztán szépen lassan kezdtek becsorogni az üzletekbe az olcsóbb alternatívák. Természetesen én is szerettem volna olcsóbb alternatívát találni, ez a teszt kb. az utóbbi másfél-két év tapasztalatát írja le. 

AMIRE ÉN HASZNÁLOM

Jelenleg leginkább reggeli arctisztítóként használom a micellás vizeket, reggel nem szoktam vízzel arcot mosni, csak ezzel törlöm át. Előfordul, hogy sminket is szedek le vele, de ez ritkábban fordul már elő. Este inkább a két lépéses lemosás híve vagyok: először olajos-balzsamos, utána normál arclemosót használok. Illetve munkákon szoktam még használni, mielőtt bármit csinálok a kliens bőrével, ezzel törlöm át, illetve ha többféle sminket kell elkészíteni akkor is ezt használom sminklemosásra. 

Amit még fontos tudni, hogy a micellás vizekben nem tolerálom sem az alkoholt, sem a parfümöt, hiszen annyi jó alternatíva van már amiből lehet választani, hogy ebben a két dologban én nem vagyok hajlandó engedni. :)  Most számokkal is értékelni fogok, szerintem egyértelműbb lesz az összehasonlítás. 

BIODERMA SENSIBIO H2O ÉS SENSIBIO H2O AR 100, 250, 500 ml; 1900-6000 Ft
Először is essen szó a "szent grálról", a micellás vizek királynőjéről, amihez minden mást hasonlítok, a Bioderma Sensibio-ról. Mindkét verzióját próbáltam, ugyanis Párizsból hoztam egy nagy kiszerelést az AR változatból, ami kipirosodó bőrre való, de igazából nagy különbséget nem vettem észre a két termék között. 

Mit is tud?

Színtelen, szagtalan, olyan mintha vízzel törölgetném az arcom, és ez nagyon pozitív! Soha, semmilyen körülmények között nem okozott irritációt. Akkor sem, amikor túltoltam a retinolt vagy a hámlasztást és akkor sem, amikor véletlenül a szememben landolt néhány csepp. Emellett nagyon hatékony, reggel is szinte "barna" lesz utána a vattakorong, ha áttörlöm vele az arcom. A szempillaspirált is eltávolítja (ilyenkor az átitatott vattakorongot kb. fél percig rá kell óvatosan nyomni a szemre). Vízálló sminket ritkán használok, azzal egyébként nehezen birkózik meg, de nincs is ugye rá szükségem.
Összességében pont a maga egyszerűsége és hatékonysága miatt szeretem.

Értékelés: 5*/5


L'ORÉAL SUBLIME SOFT MICELLÁS VÍZ 200 ml, 1500 Ft
Legelőször ezt próbáltam a Bioderma alternatívájaként. Igazából rendben volt, nem irritált, de nem lett a kedvencem. Nem volt annyira hatékony, gyorsan fogyott, így a végét már szinte el sem használtam.

Értékelés: 3/5

GARNIER MICELLÁS VÍZ 400 ml, 1690 Ft
Aki tud INCI-t olvasni, az most megkérdezhetné, hogy minek erről külön írni, hiszen teljesen megegyeznek az összetevői az előzővel, csak a sorrendben van némi eltérés. Ezt sokkal később próbáltam, valószínű ennek is betudható, hogy jobban szerettem. Gazdaságos kiszerelése miatt és ár-érték aránya miatt jó volt, de végül sosem vettem újra, valami mindig hiányzott...

Értékelés: 3,5/5

NIVEA 3 IN 1 MICELLÁS VÍZ 200 ml, 1600 Ft
Néhány általam kedvelt blogger miatt a megjelenése után nagyon fel lett kapva, így nem volt kérdés, hogy kipróbálom. Mondhatni az egyik legrosszabb micellás víz élményem volt. A vattakorong habzott tőle, a szememet irritálta, még a felét sem használtam el és túladtam rajta.

Értékelés: 1/5

H&M MICELLÁS VÍZ 150 ml, 1290 Ft
Nem készültem rá, megláttam és csak random megvettem. Meglepő módon egészen jól teljesít, egyértelműen a jobbak között van. Számomra ő sem éri el a Bioderma minőségét, és ha kicsit utána számolunk, akkor pont ugyanannyiba kerül, mint a Bioderma, hiszen hiába olcsó, egészen kis mennyiséget kapunk a pénzünkért.

Értékelés: 4/5

BALEA MICELLÁS VÍZ SZÁRAZ ÉS ÉRZÉKENY BŐRRE 400 ml, 999 Ft
Az utolsó olcsóbb alternatíva, amit próbáltam, és amiután eldöntöttem, hogy nem fogok drogériás micellás vízre több pénzt kiadni. A vattakorong habzik tőle, a szememet hol irritálja, hol nem. A benne található virágvíz miatt nem a többinél megszokott "semmilyen", hanem már-már savanyú illata van. Jobb volt, mint a Nivea, de ezt is hamar elajándékoztam.

Értékelés: 2/5

EUCERIN 3 IN 1 MICELLÁS FOLYADÉK 200 ml, 3600 Ft
Ó, igen. Itt az egyetlen általam próbált darab, ami megközelíti a Bioderma minőségét. Hogy akkor mi a probléma? Nos, probléma az nincsen, csak egyszerűen nem olcsóbb alternatíva, hanem drágább... Ugye a Biodermának is van hidratáló változtata (kék csomagolás), csak az tartalmaz illatanyagot. Ebben viszont van hialuronsav is. Így azoknak ajánlom, akik tapasztaltak némi húzódást a bőrükön a Bioderma használata után, talán ez a termék a megoldás az ő problémájukra. Viszont nem nagyon szokott akcióban lenni, egyetlen kiszerelésben kapható, így részemről valószínű maradok a Biodermánál.

Értékelés: 5/5

Meséljetek, Nektek milyen micellás víz élményetek volt? Mi az ami eddig legjobban bevált?

INCI-k forrása: kremmania.hu

3 megjegyzés :

A Paese micellás vizét próbáltam, kellemes volt, de olyan semmi extra. Most Uriage-t használok, de abból még az érzékeny bőrre való is illatos. Az Eucerin géles lemosója is nagyon jó, nem lepődtem meg, hogy a micellás vizük is jól teljesített, de tényleg egy árban van a biodermával. A Gernier és a L'Oreal sokak kedvence, de nekem is olyan érzésem volt vele, mint neked. Nem vettem egyiket se újra.

A Paese-t én is megvenném, ha még a sima változata elérhető lenne, de ez az argánolaj dolog nem annyira szimpi a micellás vizükben. Azt sajnálom még, hogy a Simple cuccokhoz nem annyira könnyű itthon hozzájutni, azt a változtatot szívesen kipróbálnám.
Igen, az Uriage-al én is szemeztem, de végül győzött nálam a józan ész, igazán sajnálom, hogy a rózsaszín változatban is van illatanyag ugyanúgy, mint a többiben... A LRP érzékeny szemre való micellásában is van illat, de ahogy néztem az Effaclar verzióban nincsen. Az még megérhet egy próbát. Bár igazából beletörődhetnék, hogy Bioderma és kész és akko rmég gondolkodnom sem kell, mert vlgre valamiből megvan a tökéletes... :D

Nálam is a Bioderma az abszolút befutó!
A L'Orealt próbáltam a fentiek közül: az a nem rossz, de semmi különös kategória. A Balea rajtam is habzik: nagyon ritkán használom, kidobni sajnálom, így mostanában arra használom, hogy a kiszáradófélben lévő nedves törlőkendőkre locsolom...
A Paese argánolajosa nekem bevált, az én bőröm szereti, de nem mindig van belőle készlet, csak emiatt meg nem fogok rendelni a MUP-ból.
Ha van akció, akkor bevásárolok a Biodermából, nekem egy nagy flakon nagyon sokáig kitart.

Megjegyzés küldése