2016. március 23., szerda

Paula's Choice Calm Redness Relief Repairing Szérum + Nyereményjáték




Nemrégiben jelent meg egy új termékcsalád a Paula's Choice (továbbiakban PC) kínálatában, ami a nagyon érzékeny, könnyen kipirosodó, gyulladt vagy rozaceás bőrt kezeli. Nagyon hiányzott már a PC kínálatából egy ilyen termékcsalád, hiszen ennek a márkának egyébként is az a profilja, hogy irritáló anyagoktól mentes termékeket készítsen.

Imádok új termékeket felfedezni, a szemem szinte erre van ráállva, és már kezdem úgy érezni, hogy az agyam egy igazi termék enciklopédia. :) Pont emiatt volt egy olyan időszakom, amikor rengeteg hasonlóan érzékeny, kipirosodó bőrre kínált termék INCI-jét néztem végig. Sajnos nem nagyon találtam olyan termékeket, amelyek megfeleltek volna a kritériumoknak. (Hiperérzékeny, rozaceás bőr esetén érdemes kerülni az alkoholt, parfümöt, illóolajokat és a kémiai fényvédőket.) Nem értettem, hogy miért nem hagyják ki legalább a hiperérzékeny bőrűeknek szánt termékekből az előbbieket. Mindenesetre tanulságos volt a felfedezés.

Kipirosodó és gyulladt bőr sajnos nem csak a kóros rozaceában szenvedőket érinti, hanem bárkit, aki pattanásokkal küzd, vagy olyan vényköteles készítményeket használ a bőrére, ami az ilyen tünetek mellett még bőrszárazságot is okoz. Pontosan az ilyen bőrre lett kitalálva ez a szérum és nem is okoz csalódást.

Könnyű, vizes, gél állagú szérum, ami szinte azonnal beszívódik, nem hagy maga után semmilyen ragacsos érzést. Könnyedebb állaga van a szintén a PC kínálatában kapható Ultra-Light Super Antioxidant szérumnál is. Azért hasonlítom azzal össze őket, mert tudom, hogy a könnyed állaga miatt nagyon sokan szeretik azt a szérumot.

Muszáj megemlítenem az adagoló pumpáját a terméknek, ugyanis végre egy olyan pumpa, amibe nem szárad bele a szérum!! Ha lenyomjuk, akkor szinte kilöki magából a terméket úgy, hogy a kivezető nyílásban nem marad semmi a termékből. Szerintem ez zseniális.

Nézzük az INCI-t. Elég impozáns és "több lábon áll" ez a termék. Először is 5+1 féle gyulladáscsökkentő hatóanyagot tartalmaz (beta-glucan, szarukorall kivonat, édesgyökér, füzike kivonat, Q10 +1 őszi margitvirág, (amiről kevés a hiteles info)), amik képesek lehúzni a gyulladást, csökkenteni az irritációt.  A hialuronsav kétféle formáját tartalmazza a szérum, ezek felelnek a megfelelő hidratálásért, hiszen ha irritált a bőr, akkor hajlamos kiszáradni is. A harmadik "láb", amire a szérum támaszkodik az a bőrregeneráció, mert ugye nem csak arra van szüksége a bőrnek, hogy megszüntessük az irritációt, hanem arra is, hogy helyreállítsuk a károkat. Eléggé a lista elején találjuk a Ceramidokat és a Koleszterolt, amik egyébként is a bőrünk természetes védőrétegének részei. A negyedik, kiegészítő "láb" pedig, hogy több összetevőnek van antioxidáns hatása is.

Hatása látványos, valóban csökkenti a gyulladást. Itt egy példa arra, hogy én is ember vagyok: A minap egy elég nehezen hozzáférhető helyen jött ki egy pattanás és szerettem volna kinyomni. Persze nem ment olyan egyszerűen, emiatt jól bedagadt és kipirosodott. Kentem rá ebből a szérumból, majd megnéztem húsz perc múlva. A dagadás szinte teljesen leapadt, a pirosság nagy része eltűnt. Gondoltam az összetevők alapján, hogy jó ez a szérum, de ezen azért én is meglepődtem. :)

Nagyon ajánlom azoknak, akiknek könnyen kipirosodik a bőrük és azoknak is akik pattanásokkal küzdenek. Azok is bátran próbálják ki, akiknek nagyon olajos a bőrük és egyébként semmilyen szérumot, krémet nem visel szívesen a bőrük, illetve nyáron bárkinek nagyon jó szolgálatot tehet ez a könnyű állag.

A termékcsalád tartalmaz még lemosót, tonikot, hámlasztót, hidratáló krémet és fizikai fényvédőt is, száraz és zsíros bőrre egyaránt. Én még a fényvédőre vagyok nagyon kíváncsi, abból úgyis nagyon nehéz jót találni. :)

Ha megtetszett Nektek, akkor ITT tudjátok megvásárolni a termékcsaládot.

A terméket tesztelésre érkezett a Paula's Choice Magyarországtól, de ez a véleményemet nem befolyásolta.

NYEREMÉNYJÁTÉK! (LEZÁRVA!)

Ha szeretnétek megnyerni ezt a szérumot, akkor töltsétek ki az alábbi űrlapot, plusz esélyt jelentenek, ha feliratkoztok a blog különböző platformjaira! Az pedig megköszönöm, ha írtok pár sort arról, hogy mit szeretnétek látni írásban, akár videó formájában a közeljövőben.

A játék március 31-ig tart!

A nyereményjáték űrlapját ezen a linken érhetitek el: http://goo.gl/forms/uVcV0BsSmW

Sok sikert mindenkinek! :)

Nektek van jól bevált terméketek a kipirosodott bőrre?

2 megjegyzés :

Én korábban a Clinical Instant Calm Advanced Redness Relief-et használtam, azt nagyon szerettem, viszont amióta igazán odafigyelek a bőrömre és AHA-t sem használok, már nincs szükségem kifejezetten ilyen termékre.
Ennek ellenére persze kíváncsi vagyok rá, ez milyen lehet :)

Én most nagyon ráálltam a szérumokra.Klassz lenne megnyerni. :)

Megjegyzés küldése