2016. március 13., vasárnap

Laura Mercier Secret Camouflage korrektor paletta




INCI (forrás: kremmania.hu)
Ez a korrektor egyike azoknak a termékeknek, ami az idők folyamán bekerült a kultikus termékek közé. Sminkesek örök kedvence. Ezért nem volt kérdés, hogy egyszer én is megkaparintom, amit lehetőségem nyílik rá. A Laura Mercier termékekhez nem olyan egyszerű hozzájutni Mo-ról, ritkán találjuk meg hozzánk is szállító webshopok kínálatában, én ezt Párizsban vettem.

Lényegében ez egy olyan paletta, ami két korrektor tónust/színt tartalmaz. Az egyik a sárgás, a másik a rózsaszínes tónus. Ez azért is jó, mert mindenki ki tudja magának keverni a megfelelő színt tónus szempontjából is. Az ötlet maga szerintem zseniális, hiszen egy hétköznapi ember számára is használható, a többi sok színből álló korrektor palettához képest, amiben mindig vannak olyan színek, amit az ember lánya magán soha nem is használ. A két színt viszont nagyjából mindenki ki tudja használni. Arról meg ugye nem is beszélve, hogy különböző bőrhibákra más tónust használhatunk. Ha van egy vörös pattanásunk, arra inkább a sárgásabb tónust használhatjuk, hogy "kiüsse" a vörös színt, de a karikás szemre meg inkább egy rózsásabb, barackosabb szín a jobb...

Használatát tekintve szerintem egy kicsit gyakorlottabb kezet igényel, mivel megfelelő színt kevergetni bizony meg kell tanulni, de ez nem olyan nagy ördöngősség. A nevében is benne van, ez egy "kamuflázs" korrektor, ami azt jelenti, hogy nagyon pigmentált, sűrű, magas fedésű termékről van szó. Könnyedén elfedi a pirosságot, és a különböző bőrhibákat. 

Egy hátránya van, hogy viszonylag kemény az állaga, ezért ujjal sokkal könnyebb használni, mint ecsettel. Ha már átvette a testhőmérsékletet maga az anyag, akkor már nagyon könnyű eldolgozni, szinte beleolvad a bőrbe. Tartóssága jó, azonban érdemes kicsit rápúderezni, hogy még több ideig tartson.

Nekem leginkább bőrhibákra vált be, szem alá kicsit sok. Viszont ha szépen aláhidratálunk és vékony rétegben visszük fel a szem alá, akkor akár működhet is, de erre én inkább külön (folyékony) terméket használok. 

A benne lévő tükör nagyon hasznos, még kompaktabbá teszi a terméket. A csomagolás erős műanyag, gond nélkül lehet nyitni-zárni, de azt hiszem ez ebben az árkategóriában alapkövetelmény.

Véleményem szerint az alapozó és a korrektor "a kulcs" egy smink elkészítésekor, így én mindenképpen azt ajánlom - ha másba nem is - ebbe a kettő termékbe érdemes pénzt fektetni. A tökéletes bőr az ideám, így ez nem is olyan meglepő. :)


Próbáltátok már? Van esetleg kedvenc korrektorotok?

2 megjegyzés :

Gigi, szem ala mit ajanlasz a karikak ellen?(ha mar irtal rola,linked,pliz;-)koszi!)

Mindenképpen folyékonyat! Ha nem túl súlyos a helyzet, akkor jó lehet az ecsetes, 'lightreflecting pen' Clinique Airbrush, Touche Eclat, EL DW BB Glow, Maybelline dream touch lumi...stb. Ha súlyosabb, akkor egy jobban fedő folyékonyat, mint Nars Creamy korrektor (erről már írtam), vagy Urban Decay Naked Skin, Maybelline Fit me, vagy ami nekem mostanában megtetszett az az Maybelline Instant eye rewind. Leginkább kettő közti átmenet, de ecsetes még a Rimmel Perfect Match, ha túl tudsz lépni az applikátorán, akkor elég jó: olcsó és könnyen hozzáférhető.

Megjegyzés küldése