2016. január 10., vasárnap

Clarisonic mia 2 használata UPDATE




Régóta tervben volt, hogy írok egy frissített Clarisonic cikket, hiszen többen kérdeztetek róla és többen kértétek. Eltelt elég sok idő, konkrétan 1 év és 3 hónap azóta, mióta rászántam magam egy Clarisonic mia 2 készülék megvásárlására. Voltak a kapcsolatunkban hullámhegyek és völgyek, de összességében azt kell mondjam, hogy nem bántam meg a vásárlást. 

GYAKORISÁG

Továbbra is kúraszerűen használom leginkább, ami azt jelenti, hogy 1-2 hétig szinte minden nap használom, aztán pedig félreteszem kicsit. Lehet, hogy nem pont ez az előírt mennyiség és gyakoriság, de úgy érzem nekem így vált be, alakítsa ezt szerintem mindenki úgy, ahogy jól esik. 
Tipikusan az az eszköz, amit egy idő után úgy érez az ember, hogy felesleges, semmit sem csinál. Pedig nem így van, ehhez sem szokik hozzá a bőrünk, ilyen nem igazán létezik. Inkább arról van szó, hogy úgymond a jót szokjuk meg, a hatása mindennapossá válik, ezért nem veszünk észre akkora különbséget, mint amikor egy rosszabb állapotban lévő bőrrel elkezdtük használni és ugrásszerűen javulni kezdett a bőr. Ez egyébként vonatkozhat bármilyen másik kozmetikumra is.

KOMBINÁLÁS HÁMLASZTÓKKAL

Olvasgattam olyan véleményeket, hogy hámlasztani mellette nem szabad, választani kell, hogy melyiket használjuk, mert megviseli a bőrt, illetve olyat is írtak/mondtak többen, hogy rendszeresen hámlasztanak, elég puha a bőrük, felesleges nekik egy ilyen készülék.  Nos, jelentem, ez egyáltalán nem így van. Én is rendszeresen hámlasztok, BHA és AHA egyaránt használatban van, de ha ezzel tisztítok arcot, teljesen más puhaságot ad, mint egy hámlasztó. Valóban érdekes, de így van. Hozzáteszem, hogy bármilyen kezelést is alkalmazok, én minden esetben nagyon figyelek a bőröm állapotára és nem viszek semmit túlzásba. Ha jelez a bőröm (pl. égő érzés, kipirosodás) akkor szünetet tartok.

Amire nekem mostanában nagyon bevált a Clarisonic, hogy a hámlást eltüntesse az arcomról. Ugyanis belevágtam a 0,05%-os Retin-A (retinolsav) használatába, aminek a mellékhatása lehet akár erős hámlás is. Az AHA is segít ugyan, de akkor a legjobb, ha ezzel tisztítom meg az arcom, szinte teljesen megszűnik a hámlás az arcomon. 

AMIVEL ÉRDEMES HASZNÁLNI

A készülékhez ajánlott Clarisonic arctisztítót én nem használtam el, szinte mindent leold a bőrömről és csikorgóan tiszta lesz utána, nagyon szárít. Alapvetően tényleg a zselés vagy habzó lemosók a legjobbak hozzá, de abból is lehet gyengédebbet választani. Nekem pl. remekül működött a Paula's Choice Skin Balancing és a Resist Perfectly Balanced lemosóival, de a Balea Ultra Sensitive géles lemosójával is szerettem használni. A hideg idő miatt szeretem olajokkal, balzsamokkal tisztítani az arcom, jelenleg a La Roche Posay Toleriane lemosójával használom, ami egy lotion és kicsit többet kell a Clarisonic-hoz használni, de kicsit sem szárít, ezért nekem teljesen megéri. 

ÁLLAPOT

A képen láthatjátok, hogy jelenleg ilyen állapotban van a készülék. Gyakorlatilag csak a felirat kopott meg picit, nincsenek rajta karcolások, továbbra is tökéletesen passzolnak az illesztések, úszott már a kádban is, semmi baja, valóban vízálló. Utazásnál jó szolgálatot tesz a hozzá adott védő kupak és műanyag tok, ami védi a terméket.

TISZTÍTÓ FEJ

A 'delicate' fejjel használom, ez a Magyarországon kapható leggyengédebb fej. Most nagyon gondolkozom a 'cashmere' fejen, amit ugyan külföldről kell rendelni és kicsit drágább, de állítólag még sokkal gyengédebb az említett fejnél is. Be kell vallanom, hogy nem cserélem 3 havonta a fejet, mivel nem használom folyamatosan minden nap, ezért szerintem nem is szükséges. Annak ellenére, hogy maga a fej állítólag antibakteriális, én szeretem időközönként befújni fertőtlenítővel, így biztos, hogy nem szaporodik el rajta semmilyen baktérium.

MEGÉRI MEGVENNI?

Én továbbra is azt mondom, hogy igen, megérte az árát. Sokkal tisztábbnak érzem a bőröm, de a jó és nem a túlzott értelemben. A Clarisonic által használt úgynevezett 'sonic system' védett, így bármelyik gyártó is állítja, nem nyújtja ugyanazt. Különösképpen az olcsó készülékeket érdemes szerintem kerülni, akkor inkább használjatok benedvesített kisméretű arctörlő kendőt.  Van, amiből érdemes olcsóbbat venni, de az arctisztító készülékeknél én biztosan Clarisonic párti  maradok, és ez nem támogatott poszt.
Egyébként ha most vennék, akkor már valószínű az Aria változatot venném.


Próbáltátok már esetleg?


6 megjegyzés :

Szia, tudom, a lenyeget ragadtam meg :), de erdekelne, hogy te milyen márkájú fertotlenitot használsz? Ill. a sminkekhez milyet szoktal használni? Köszönöm szépen

Szia! Sminkekhez egyszerű gyógyszertári alkohol fertőtlenítéshez, ecsetekhez sebbenzin, ehhez pedig csak az egyszerű használat miatt egy bőrfertőtlenítő sprayt, a nevét nem tudom, de azt igen, hogy az Egis gyártja. :)

Szia Gigi,
Mi a különbség az Aria és a Mia2 között? Miért inkább azt választanád? Köszi, Eszter

Szia Eszter,
Mia 3-nak is mondják az Aria-t, tehát 3 sebesség van rajta. Na nem mintha ez annyira megmozgatna, most is csak az alacsony sebességet használom. Inkább a töltési lehetősége ami nagyon tetszik, hogy van egy kis állványa, amin töltheted és akár ha szárítod abba bele is állíthatod, így higiénikusabb. Meg ugye az USB töltési lehetőség... Szóval inkább praktikussági okai vannak, de lehet végül győzne az ár, mivel a mia2 olcsóbb és a bőrre gyakorolt hatása ugyanaz gyakorlatilag. :)

Köszi a választ. Szeretnék egy Miát vásárolni, és ha funkciót tekintve uazt tudja, akkor én maradok a mia2-nél. Sajnálom rá a különbözetet :)

Olyan nagyon nem merültem bele az összehasonlításba, ennyi biztos, hogy az Aria-n 3 fokozat van. Ha kibírod, akkor érdemes megvárni a tavaszi Glamour-napokat, szokott rájuk kedvezmény lenni, ekkora összegnél azért nem mindegy a 20%. :)

Megjegyzés küldése