2015. december 19., szombat

Nars Radiant Creamy korrektor



Mostanában levegőt sincsen nagyon időm venni, és ez sajnos így lesz az ünnepek alatt is. De mindenképpen akartam írni már a blogra, így amíg utazom megírom Nektek a tapasztalataimat minden idők legkedveltebb korrektoráról.

Nem mondhatom, hogy eddig túl sok mindent próbáltam volna a Nars márkától, de amit igen, azok kivétel nélkül beváltak. Nem kérdés ezek után, hogy egy alapozó lesz a következő szerzemények tőlük. (All day luminous weightless foundation)

Párizsi szerzemény volt a Radiant creamy concealer, de szerencsére már egyre több megbízható külföldi webáruházban is hozzájuthatunk és nem drágábban, mint egy itthon kapható prémium márka termékéhez.

Akinek pattanásokra hajlamos a bőre, általánosságban elmondható, hogy érdemesebb folyékony korrektort használnia. A krémesebb, keményebb korrektoroknál valamilyen sűrű, megkötő anyagot használnak, mint pl. a wax, ami gyakran eltömítheti a pórusokat. Tehát ha ilyenre van hajlamod, netalántán pattanást szeretnél a korrektorral elfedni, akkor érdemes ezt a típust választani.

Erről a korrektorról első körben elmondható (és általában a Nars termékekről is) hogy mentes mindenféle irritáló anyagoktól. Ha mindennapos használatra szánjuk, ez mindenképpen plusz pont. 
A színválaszték nagyon széles, az én színem a Vanilla, ami a második legvilágosabb szín, és tökéletes. Annak ellenére, hogy folyékony  korrektorról beszélünk, nagyon pigmentált. Nem kell többször átmenni egy folton pl., hogy elfedje teljesen. Gyorsan szárad és tartós. Én elsősorban bőrhibákra használom, de működik szem köré is, csak vigyázni kell, mert ezen a területen nagyon hamar túlzásba eshetünk a pigmentációja miatt, és öregíthet néhány évet, úgyhogy csak finoman használjuk. És hogy radiant vagyis ragyogó-e? Igen, nem lesz tökéletesen matt, amikor megszárad, és én ezt külön szeretem benne.

Nagyon ajánlom mindenkinek, de főként azoknak, akik már végig próbáltak minden olcsóbb alternatívát, mégsem találták meg az igazit. Magasabb árfekvésű termék, de nagyon lassan fogy, kevés kell belőle. Szerintem megéri az árát, alapozóból és korrektorból egyébként is érdemesebb magasabb minőséget venni, mivel hamar megtérül az ára.

Próbáltátok esetleg? Van esetleg olyan korrektor, ami nagyon bevált?

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése