2015. december 22., kedd

bare Minerals Complexion Rescue színezett hidratáló gél krém SPF30



Szintén Párizsban vettem és többen kértétek tőlem, hogy írjak róla, mert kíváncsiak vagytok, hogy vált be nekem, ez a nevében egészen mást sejtető termék. Hiszen ez leánykori nevén egy fényvédős színezett hidratáló, aminek egy nagyon sokatmondó és jól hangzó nevet adtak. ’Complexion Rescue’ vagyis egy olyan krém, ami vészhelyzetben megmenti a bőrt. Nagyon szép az INCI-je, sokféle hidratáló összetevőt is találunk benne, köztük a hidratálók királynőjét,  hialuronsavat is. Bár nem hiszem, hogy megmentené a bőrt, mégis ha tudom, hogy a bőröm egy kicsit hisztisebb állapotban van - mostanában gyakran előfordul, mert magasabb szintre léptem a retinol használatot illetően és elkezdtem Retin-A-t (0,05% tretinoin-t) használni - akkor tudom, hogy ezután nyugodtan nyúlhatok, mert semmi olyan összetevő nincsen benne, ami tovább rontana a helyzeten, sőt az extra hidratálással csak jót tehetek.

Én legjobban a PC Barely there színezett hidratálójához tudom hasonlítani, mind állagában, mind fedésében, finishében. Könnyed fedéssel rendelkezik, olyan mindennapi szaladgálós darab, ami egységesíti a bőrképet, de nem ad vakolatot. Én sokszor csak ennyire vágyom, nem többre. Főleg, ha valakinek szép a bőre a profi bőrápolási rutin kialakítása után, akkor tényleg igazán felesleges nagy fedésű alapozót használnia minden nap. Szépen ki lehet egészíteni egy kis korrektorral és más készen is vagyunk.
Állaga sűrű, akárcsak egy normál fizikai fényvédőnek, hiszen csakis ezt a fajta fényvédőt tartalmazza. Azonban szépen beissza a bőr, szinte "kifeszül" rajta és csak egy egészséges bőrfény marad, nincsen nehéz érzet utána. Pont az állaga miatt én inkább kézzel szeretem felvinni, valahogy azt tapasztaltam, hogy túl sokat beisznak belőle az ecsetek. De szerencsére nem kell nagy tudomány a szép felvitelhez, úgyhogy ez nem jelenthet problémát. Emiatt is tökéletes rohanós reggeleken. Ha valaki igényli, tehet rá púdert, én télen imádom ezt a "dewy" finisht-t amit ad.

Nekem a 02 Vanilla szín van meg belőle, általában ezt kínálják legvilágosabb árnyalatban, nekem határeset, nagyon picit sötét, de mivel elég jól alkalmazkodik a bőröm színéhez, szerintem ezt csak én látom. Egyébként a legvilágosabb árnyalat a 01 Opal, amit nehezebb megtalálni a webshopokban is, de szerencsére nem lehetetlen. 
Az ára erős középkategória, de olcsóbb kategóriában fizikai fényvédős színezett hidratálót vagy alapozót, ráadásul ilyen magas faktorszámmal biztosan nem találunk.

INCI:
Active Ingredients: Titanium dioxide 6.2%
Inactive Ingredients: water, coconut alkanes, propanediol, squalane, trehalose, isostearic acid, glycerin, silica, agar, caprylic/capric triglyceride, globularia cordifolia callus culture extract, salicornia herbacea extract, melilotus officinalis extract, coco-caprylate/caprate, butylene glycol, lauroyl lysine, sodium hyaluronate, succinoglycan, polysorbate 60, cellulose gum, polyglyceryl-4 laurate/succinate, sorbitan sesquiisostearate, magnesium stearate, magnesium hydroxide, magnesium chloride, potassium chloride, calcium chloride, potassium sorbate, phenoxyethanol. may contain: titanium dioxide, iron oxides. (forrás: bareminerals.com)

Nagyon ajánlom mindenkinek akinek gondot okoznak a kémiai fényvédők és emiatt nehezen talál magának fényvédős alapozót, de azoknak is, akik szép INCI-s mindennapi alapozót keresnek. Azonban ne feledjétek, nem elegendő önmagában ezt használni fényvédőként, mivel ahhoz túl keveset használunk belőle!

Mostanában az egyik kedvenc márkámmá nőtte ki magát a bare Minerals, leginkább azért, mert nagyon jó minőségű termékeik vannak és - ahol sok márka sajnos elvérzik - nagyon szép összetevő listával rendelkező, érzékeny bőrűeknek is megfelelő termékeik vannak, amiket bátran be lehet iktatni a mindennapi smink rutinba is, és még egy laikusabb felhasználó számára sem jelent problémát a használatuk.

Próbáltátok már? Van esetleg hasonlóan jó alternatívátok? :)

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése