2015. november 23., hétfő

Paula's Choice Resist Anti-Aging Szemkrém



Azt hiszem ennek a szemkrémnek a megjelenése igencsak megbotránkoztatta a beauty világot.  Ha nem is mindenkit, a márka ismerőinek és híveinek nagy részét biztosan. 

Hogy miért is? 

Aki ismeri a márkát és Paula Begoun elveit, annak ez nem is kérdés. Ugyanis Paula legalább 20 éven keresztül azt vallotta, hogy nincsen szükség külön szemkrémre. Hiszen, ha a hidratáló krémünk jól formulázott: megvannak benne a bőrünk számára szükséges hidratáló és regeneráló összetevők, ráadásul irritáló anyagoktól (parfüm, illóolaj és alkohol) mentes, akkor nincsen rá semmi okunk, hogy egy külön szemkrémbe invesztáljuk a pénzünket. 
Valóban érzékenyebb a bőr a szemünk környékén, azonban ez nem jelenti azt, hogy más hatóanyagok szükségesek az itteni területre. Plusz, ha összehasonlítjuk a különböző márkák szemkrémeit a hidratálóikkal, akkor sok esetben csak annyiban különböznek egymástól, hogy a hidratálóba tettek illatanyagot, míg a szemkrémbe nem.

Akkor hogy jön ehhez egy PC szemkrém?

Erre a kérdésre azt a választ adta Paula, hogy időnként fel szokta tenni a vásárlóinak és azoknak az ismerősöknek a kérdést, akik az ő termékeit használják, hogy mégis mire vágynak, milyen terméket szeretnének viszontlátni a Paula's Choice termékskálájában. Állítása szerint meglepődve azt tapasztalta, hogy nagy részük szemkrémre vágyik. Hiába a sok fantasztikus krém, amit megalkotott, az emberek mégis arra vágynak, hogy legyen külön erre a területre használatos krémük. Azt nyilatkozta, hogy neki ebben az esetben hallgatnia kell a vásárlókra, és emiatt született meg ez a szemkrém. Őszintén szólva nem hibáztatom érte...

A háttér

A téli időszakban kicsit nekem is "megbolondul" a bőröm, leginkább a szem körüli terület. Nagy mértékben elkezd kiszáradni, amihez hozzájárul az is hogy gyakran könnyezik a szemem a hidegtől. Nagyon sok mindent kipróbáltam már ennek a megelőzésére. Gazdagabb hidratáló krémeket, maszkot, ekcéma krémeket, különböző termékek rétegezését illetve olcsóbb és drágább szemkrémeket is. Ennek sajnos mindig az lett a vége, hogy ugyanúgy magammal kellett vinnem az irodába a krémemet, vagy az éppen aktuális szemkrémemet és napközben újrakenni, mert annyira húzódott ez a terület.

A csomagolás

Ez is megér néhány sort, hiszen végre nem tégely! A tégelyek impozánsak, azonban néhány használat után a levegővel és fénnyel érintkezve a hasznos összetevők lebomlanak, elvesztik hatékonyságukat... Egy nagyon jó hasonlat jut eszembe erről, amit az egyetemen tanítottak nekem. A design fontos, de nem írhatja felül a funkciót, mert akkor az épület használhatatlan lesz. Szerintem ez ennél is nagyon igaz.

A termék

Water (Aqua), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Glycerin, Dimethicone, Sodium PCA, Hydrogenated Polyisobutene, Ascorbyl Glucoside, Sodium Polyacrylate, Hydrogenated Lecithin, Glucosyl Hesperidin, Copper Gluconate, Troxerutin, Disodium Rutinyl Disulfate, Resveratrol, Palmitoyl Tripeptide-38, Caprooyl Tetrapeptide-3, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Phytic Acid, Beta-Glucan, Acetyl Glucosamine, Tocopherol, Allantoin, Adenosine, Dextran, Caprylic/Capric Triglyceride, Sea Whip Extract, Arctostaphylos Uva Ursi (Bearberry) Leaf Extract, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Polyacrylate Crosspolymer-6, Hydroxypropyl Cyclodextrin, Xanthan Gum, Cetearyl Alcohol, Maltodextrin, Benzyl Alcohol, Phenoxyethanol. 

Az INCI magáért beszél, ezért nem is kezdek bele a részletes elemzésébe. Az alapkoncepcióról írnék egy kicsit inkább. Ezt a koncepciót én nem csak a hivatalos leírásból látom, hanem már az összetevő lista átfutásakor is:
Egy olyan terméket akartak létrehozni, ami három fő gyakori probléma köré épül fel. Ez pedig a fokozott szemkörüli szárazság és vízhiány (shea vaj, sodium pca, acetyl glucosamine ...stb.) a sötét foltok ha úgy tetszik karikák (C-vitamin, édesgyökér) és a gyulladás vagy kipirosodás (fekete nadálytő, fehér fűz, beta-glucan...stb.) Antioxidánsok és peptidek pedig a termék anti-aging hatását támogatják.

Nagyon sűrű, már-már kemény krémről van szó, ami meglepő módon a bőrhöz érve azonnal "olvadni" kezd, emiatt könnyen belemasszírozható a bőrbe. Nagyon érdekes textúra, de ettől függetlenül öröm használni. A hidratáló hatása nem tűnik el egyből, mint az eddig próbált krémeknél, hanem kibírja ez a terület akár egész nap anélkül, hogy újra kellene kennem. Egyedül akkor éreztem kevésnek, ha PC super-light fényvédőt tettem fölé napközben, de az önmagában, hidratáló nélkül is szárítja a bőrömet, úgyhogy ez nem ennek a terméknek a hibája.
Nagyon szépen feltölti a bőrt, pihe-puha lesz a szemkörnyékem. Bár ráncaim nincsenek, el tudom képzelni, hogy ez az erős hidratáló hatás valamennyire ki tudja simítani ezt a területet. Volt néhány nap a tesztelés alatt, amikor keveset aludtam és ki is pirosodott a szemem, ezt is elég jól sikerült kordában tartania.

És hogy szükséged van-e erre a szemkrémre?

Ha a fentebb említett problémák számodra ismeretlenek, akkor valószínűleg nem. De ha hasonló problémákkal küzdesz, mint én )szárazabb, sőt extrém száraz a szemed körüli bőr), akkor nagyon áldásos lehet. Én ezt egy speciális bőrápolónak tekintem, speciális igényekre kifejlesztve.
De ha egy külön szemkrémre vágysz, de nem szereted a géleket és könnyű krémeket hanem inkább a testesebb krémeket kedveled, akkor is érdemes kipróbálnod.

Szükséges számotokra a szemkrém? Van esetleg bevált darabotok?



6 megjegyzés :

Régóta követem e termékek bemutatóját, hol lehet ezeket megvásárolni Mo-n ?

Nagyon vártam egy részletes véleményt erről a termékről és nem is csalódtam, hogy nálad találtam meg! :) Köszönöm szépen, nagyon hasznos volt, olyannyira hogy meg is rendeltem!
Paula előtti időben bőszen vásároltam a high endes darabokat, akkor még főleg a sötét karikák ellen küzdöttem és hogy hidratált legyen a szemkörnyékem, aztán pár éve Paula hatására leszoktam a külön krémről, de most ősszel észrevettem egy csomó új ráncot ezen a területen... Mondjuk az idő sem nekem dolgozott az elmúlt években és el-el hanyagoltam a napi kétszeri gondos szérumozást, krémezést, de most mégis nagyon örülök hogy újra lesz spéci kencém oda! :)

Igen, nagyon kell vigyázni a szem körülötti területre, már attól is könnyen elkezd ráncosodni, ha csak egyszerűen nincsen megfelelően hidratálva, szóval... én eléggé megijedtem, amikor semmi sem tudta hidratálni eléggé, úgyhogy ez a krém igazi megváltás nekem. Remélem Te is szeretni fogod legalább annyira, mint én. :)

Imádok ezt a szemkencét Gigi!! <3 Most már több mint 2 ete használom és egyszerűen szerelem, köszi hogy írtál róla ajánlót, mert ez kellett a végső döntéshez! :)

Lara, nagyon szívesen! Örülök, hogy másnak is hasonlóan bevált! :)

Megjegyzés küldése