2015. november 7., szombat

Back-to-Mac, ismered?




Syrup, Dubbonet, Studied Kiss
Hallottatok már a Back-to-Mac-ről? Annyira nyilvánvalónak tűnik számomra és talán még sokatok számára is, hogy ez létezik. De sokszor ami túlságosan nyilvánvaló, az valószínűleg mégsem az. Ezért is írok most erről, hátha van, aki még nem hallott róla... :)

A Back-to-Mac egy olyan szolgáltatás a márka részéről, ahol régi termékeket válthatunk újra. Ha összegyűlt 6 db üres vagy éppen régi, esetleg nem használt Mac terméked, akkor a visszavitt csomagolásért cserébe, választható egy darab rúzs az állandó kínálatból. (mono szemhéjpúder műanyag csomagolását is elfogadják, miután én palettába tettem a meglévő színeimet a műanyag csomagolásra már nem volt szükségem...)

Néhány évvel ezelőtt nagy Mac kattanásom volt, többféle alapozóm volt tőlük és más egyéb is. Voltak amik elfogytak és voltak, amikben még maradt ugyan egy kevés termék, de már nem szívesen használtam, így csak álltak a fiókban, mert kidobni nem volt szívem. 

Ekkor jöttem rá, hogy van ez a lehetőség, hogy a régi termékeimet egy-egy új rúzsra váltsam. Először jött haza velem a Syrup rúzs (lustre finish), majd néhány hónappal később a Dubbonet (amplified) és a Studied Kiss (matte) árnyalat is.

Mindegyik szín csodás. A Syrup lilás nude, ami egy tipikus  mindennapi szín,  akár tükör nélkül is feltehetjük. A Dubbonet egy barnás vörös szín, nagyon passzol az őszhöz, és a saját tónusaimhoz is. 
A Studied Kiss egy lilás mély bordó árnyalat, aminek elképesztő színe és pigmentáltsága van. A matt finish miatt, a másik kettővel ellentétben sajnos eléggé szárít. Érdemes alá ajakápolót tenni, nekem erre legjobban a Nuxe Réve de Miel ajakápoló vált be, mivel ez is matt.

Ti ismertétek ezt a lehetőséget a Mac-nél? Esetleg már váltottatok vissza termékeket? 
Kíváncsi vagyok mit választottatok, írjátok meg! :)


1 megjegyzés :

Én ismerem, egyszer már kihasználtam, akkor a Ruby Woo jött velem haza. :) Viszont azt nem tudom, hogy arcápolási termékcsomagolást is elfogadnak-e...
Syrupot megmutatod teljes sminkkel? Pont a napokban bukkantam rá, eddig sehol nem futottam bele, de most bővíteném a kollekciót és ez is nagyon ígéretesnek tűnik! :)

Megjegyzés küldése