2015. október 31., szombat

Aktuális kedvencek


Amit a képen láttok gyakorlatilag az elmúlt hónapban minden nap használt sminkjeim nagy része. Jól esett most az állandóság, hogy megbízható termékekhez tudtam nyúlni nap, mint nap és nem kellett sokat variálnom.

SEPHORA PRO FLAWLESS AIRBRUSH ALAPOZÓ ECSET #56

Párizsi utam alkalmával szereztem be kettő ecsetet is a Sephora saját márkás vonalából. Milyen jól tettem! A Real tecniques-es expert face brush "kalandom" után felüdülés volt egy nem klasszikus alapozó ecsetet használni, ami ráadásul fantasztikus. Szintetikus szőre ellenére nagyon puha, pont annyira tömött, mint amennyire kell neki, ezáltal nagyon megkönnyíti az alapozó felvitelét. 

L'OREAL TRUE MATCH ALAPOZÓ 1.N Ivory

A márka elkötelezett rajongójának nem nevezném magam, sőt... bár időről időre kipróbálok néhány dolgot tőlük. Már az előző változatot is nagyon szerettem volna kipróbálni, de a világos színeket akkor nem hozták be országunkba... Külföldi oldalakon egyenesen a Giorgio Armani Luminous Silk alapozó dupejaként emlegették, ami egyrészt elég nagy megtiszteltetés, másrészt nem is olyan meglepő, tekintve, hogy az Armani beauty is a L'Oreal tulajdonában van...
Nos, én azért ilyen messzemenő következtetéseket nem vonnék le, hogy vetekszik egy high end alapozó minőségével, viszont tény, hogy egy elég kellemes alapozóról van szó. Az INCI-je nagyon szép, illatmentes, amit sajnos nem csak drogériás berkekben nehéz találni. Nagyon könnyen eldolgozható, fedése építhető az egészen könnyűtől majdnem a teljes fedésig, utóbbinál azonban már vigyázni kell, mert eléggé látszik, hogy viselünk alapozót. Tartóssága teljesen rendben van, simán kibír egy munkanapot. A színe pedig végre tökéletes, és a legvilágosabbat választottam a natúr tónusból, de lehet kapni rózsaszín tónusút is világos színben, ez pedig a Rose ivory. Egy szó, mint száz, nagyon megszerettem ezt az alapozót, egész hónapban ezt viseltem.

MAX FACTOR CRÉME PUFF BLUSH 10 nude mauve

A márka új pirosítói igazán jól sikerültek. Pigmentáltak, enyhe fényt adnak az orcáknak, természetes színekben kaphatók. (Én örülnék, ha még több színnel kijönnének.) Ez a szín egy igazi őszi szín, barnás, lilás árnyalat. Az enyhe fénye teszi igazán különlegessé, akár highlight-ként is működik. Egyetlen hátránya az ára, kb. 4 ezer Ft, annak ellenére, hogy drogériás termékről van szó. Én egy Mülleres akcióban vettem féláron, érdemes ilyenkor beszerezni, pl. most Joy napokon.

MAX FACTOR VELVET VOLUME FALSE LASH EFFECT SZEMPILLASPIRÁL

Én bátran ki merem jelenteni, hogy a drogériában a legjobb szempillaspirálokat a Max Factor csinálja. Az előző False Lash effect széria is a kedvenceim közé tartozott, ezzel sincsen másképp. Én a szilikonkefés spirálokat szeretem, ez is egy ilyen darab. Nagy keféje ellenére nagyon könnyű vele dolgozni, nagyon szépen szétválasztja a pillákat, természetes hatást nyújt, nem lesz "pókláb" effekt. :) Viszont ezt is lehet építeni, a drámaibb hatásért. Én a márka összes spirálját nyugodt szívvel ajánlom.

SHU UEMURA HARD 9 SZEMÖLDÖK CERUZA Walnut brown

Szintén párizsi szerzemény, és mióta megvan, azóta elégedett vagyok a szemöldökömmel. :) Nem úgy hegyezem, ahogy ajánlják, de így is tökéletesen használható. A színe perfekt, nagyon természetes a végeredmény vele. Horrorisztikus ára ellenére, bőven megéri, hiszen egyrészt nagyon lassan fogy a kemény formula miatt, másrészt óriási adagot kapunk.

MAC RÚZS SYRUP Lustre finish

A néhány hónappal ezelőtti back to mac eredménye. Tökéletes őszi, halvány lila szín, ami túlmutat egy átlagos nude rúzson, kicsit különlegesebb. Szeretem, hogy bármikor feldobhatom tükör nélkül is. Nagyon krémes, nem szárít, hétköznapi táskába dobós darab.

PUPA VAMP! VELVET MATT KRÉMES SZEMFESTÉK Taupe

Sajnos a szín csak a dobozán volt rajta, ami elég fura, ezért tippelni tudok csak, hogy a taupe szín van meg. Nagyon szeretem a krémes szemhéjfestékeket, sietős reggeleken a legjobb, ami történhet az emberrel. Azért vettem meg, mert elég különleges színe van, ebben az árkategóriában ritkán találni ilyet. Némi túlzással egyébként akár Mac Groundwork paint pot dupe is lehetne. A színt imádom, egy baj van vele, ha nem fixálja az ember egy kis szemhéjpúderrel, akkor nap végére nem marad belőle semmi.

BOURJOIS LA LAQUE Marron Show

2015 ősszel ez egy nagyon divatos szín. Megtaláljuk a mélybordó színt ruhákban, kiegészítőkben és én nagyon vágytam egy ilyen színű lakkra. Könnyen elérhetőek közül én csak ezt találtam, de nagyon meg vagyok vele elégedve. Az egész körömlakk úgy ahogy van nagyon jól össze van rakva. Nagyon ritkán találok az én körmömre tartós lakkot, ez pont ilyen. Önmagában is az, de a következő kedvenccel együtt használva 1 hétig! fenn volt a lakk a körmömön, és csak a széle kopott meg az utolsó napra. Ez elég nagy szó nálam, akinél max. 2-3 napig tart egy körömlakk...

ASTOR PRO MANICURE ALREADY DRY! FEDŐLAKK

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én utálok a körömlakkom száradására várni. Általában este festem a körmöm, és sokszor hiába hiszem azt, hogy megszáradt egy lakk, reggelre mégis rajta van az ágynemű nyoma. Ez nagyon idegesítő tud lenni. :) Ezért szeretem gyors száradást segítő lakkot használni. Sokfélét kipróbáltam már, drágát, olcsót is, (az OPI lakkjától pl. egészben le tudtam húzni  utána lakkozásomat, brrr...) kétségkívül ez egy szuper darab. Nagy szép fényes lesz tőle a körök, gyorsan szárad és tartósabb lesz tőle a lakkozás. Nekem pont ezeknek a feltételeknek kell megfelelnie egy ilyen lakknak.


Nektek mik az aktuális kedvenceitek? :)


0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése