2015. szeptember 23., szerda

Koreai termékajánló I. - Bőrápolás


Miért olyan népszerűek mostanában itthon a koreai termékek?

Nem azért, mert Koreában éppen megtalálták egy csodaösszetevőnek a titkát, ami örökre ráncmentessé tesz és nem azért mert ők sokkal jobban értenének hozzá, mint mondjuk az amerikaiak.

Egyrészt azért, mert más. Jó néha felüdülést találni egy-egy számunkra különlegesebb termék között. A bőrápolási filozófiájuk teljesen más, sokkal több lépésből áll a rutinjuk, mint az európai nőknek és extrán figyelnek a fényvédelemre.

Másrészt sokszor olcsóbb, vagyis ugyanabban az árkategóriában sokkal szebb INCI-s termékeket lehet találni már-már drogériás áron. És ugyan ki ne szeretne olcsón jó termékeket vásárolni? 

Ha mégis a 'Made in Korea' címke jutna eszedbe minderről, akkor elhiheted, hogy itt szó sincs a bóvli kategóriáról. Vannak itt is jó és rossz termékek egyaránt, nem lehet általánosítani, de pont ezért szeretnék egy kis segítséget nyújtani a választásban.

Lehet a kinézett termékeket ebay-ről is összevadászni, akik viszont jobban preferálják, hogy egy megbízható webáruházból rendeljenek, azoknak ott a Jolse vagy a Wishtrend.

Szérum

C20 Pure Vitamin C21.5 Advanced Serum
link: http://bit.ly/1LObj2Z
$29,99, most akciós $24,99, 30ml
Lassan már cult terméknek számít, annyian használjuk blogger körökben, köztük én is. Ami nem véletlen és nem azért, mert mindig van egy termék, amit felkapnak, hanem mert tényleg hatásos. Ritkaságnak számít  ugyanis ilyen magas 21.5% C-vitamint tartalmazó szérum. Ha sötét foltokkal, pattanások után visszamaradt barna foltokkal küzdesz, akkor ezt Neked találták ki. Ezenkívül még E-vitamint, B5 vitamint és gyulladáscsökkentő összetevőket is tartalmaz.
Őszintén szólva semmilyen másik  könnyen beszerezhető alternatívát nem tudnék rá mondani, főleg nem ilyen kedvező áron. Egyre figyeljetek: ahogy a csomagoláson is feltüntették, érdemes hűtőben tartani, mert hamar hatástalanná válhat benne a C-vitamin.
Vigyázat! A linkelt termék a jó, és nem a régi verziója, ami magas koncentrációban tartalmaz alkoholt!

Ciracle Hydra B5 Source
linkhttp://bit.ly/1V9H5lp
$26,49 30ml
Megújított formula, kiszedték belőle a citrus kivonatot, így ez is illatmentes lett. Erős gyulladáscsökkentő hatóanyagok mellett antioxidánsok és hialuron sav is megtalálható benne. Ajánlott ráncmegelőzésre és gyulladt bőr esetén is.

Fátyolmaszk

C20 Natural Vitamin 21.5 Enhancing Sheet Mask 
link: http://bit.ly/1KPC7U4
1db $2,50; 10+1 $21,70; 20+5 $39,81
Írtam már Nektek fátyolmaszkokról, abból is az egyik C-vitaminos volt és amúgy is próbáltam már néhány márkától ilyen maszkot, és nem hittem volna, hogy újat fognak tudni mutatni. Mindegyik jó volt, de semmi extra. Na de ez... Másnap reggelre olyan szinten lehúzta a gyulladásokat, hogy nem hittem a szememnek! Zöld tea kivonatot, 11% C vitamint és 10,5% E vitamint tartalmaz. Utóbbiból egyedülállóan magas ez a koncentráció. Bátran ajánlom foltos, aknés bőrre, vagy annak is, akinek fakó a bőre vagy éppen vízhiányos.

Hámlasztók
Nálunk megfelelő minőségű hámlasztóhoz elérhető áron nagyon nehéz hozzájutni, és itt jön a képbe a Cosrx:

Cosrx BHA Blackhead Power Liquid
link: http://bit.ly/1LwR6mu
$17,20 most akciós $12,90, 100 ml
Koreában nem engedélyezett a szalicilsav használata magas %-ban, ezért Betaine Salicylate-al helyettesítik. Ebben a hámlssztóban 4%-os koncentrációban van jelen. Aki használt már 2% szalicilsavat, ne ijedjen meg ettől az értéktől. Én 2 és 4%-os szalicilsavas BHA hámlasztót is használtam már, de meg se közelíti a 4% Betaine Salicylate tartalmú BHA-t. Igazából ebből a 4%-ot én gyengédebbnek éreztem a PC BHA liquid-nél. Érzékeny bőrűeknek telitalálat lehet szerintem, de azoknak is, akiknél a gazdaságosság a fő szempont. (BHA hámlasztó mitesszeres, pattanásos ill. rozaceás bőrre megfelelő.)

Cosrx AHA 7 Whitehead Power Liquid
linkhttp://bit.ly/1KAdHJI
$17,20 most akciós $12,90, 100 ml
Glikolsavas hámlasztó 7%-os koncentrációban. Fehér mitesszerekre ajánlják, de száraz bőrűek is nyugodtan használhatják, hogy egyenletesebb legyen a bőrfelszínük. Én ezt is gyengédebbnek érzem a PC hámlasztóknál, sőt az Uriage-nál K18-nál is, mégis hasonlóan hatékony.

Essenciák

Európai szemmel kicsit megfoghatatlan ez a kategória, átmenet ez a tonik és a szérum között. Általában mindegyik tartalmaz koreai márkáknál kedvelt fermentált összetevőt. Ha nem feltétlen akarunk drágább szérumba befektetni akkor is jó alternatívák lehetnek.

Cosrx Hyaluronic Acid Hydra Power Essence
link: http://bit.ly/1YBS06s
$20,40 most akciós $18,36, 100ml
Hialuronsavas esszencia, ami extra hidratálást ad a bőrnek. Száraz, vízhiányos bőrnek nagyon jó kiegészítője lehet, hidratáló krém alá. B5 vitamint is tartalmaz.

Cosrx Galactomyces 95 White Power Essence
link: http://bit.ly/1jblCre
$20,40 most akciós $16,32, 100ml
Kétkedve fogadtam először a hatását, de hosszabb távon észrevehetően feltölti a bőrt. Fermentált összetevőt, B3 vitamint, hialuronsavat, gyulladáscsökkentőt tartalmaz. Remek turbózója az anti-aging rutinnak. Géles-vizes állaga van és hamar beszippantja a bőr.

Cosrx Aloe Vera Oil-Free Soothing Gel
link: http://bit.ly/1L6vX41
$15,20, 100 ml
Előbbiekhez hasonló, de aloe vera alapú esszencia, ami nyugtat és hidratál.

Fényvédő

Ciracle Red Spot Sun Cream SPF27
link: http://bit.ly/1V9FZ99
$19, 30ml
Tisztán fizikai fényvédőt tartalmazó krém. Ezt is próbáltam, először picit ragad, de jól beszívódik és nem hagy fehér réteget. Nagyon szimpatikus a kiszerelése ezzel a csőrös megoldással. Nem csak pattanásos bőrre jó, ahogy ajánlják, hanem bármilyen bőrtípusra, akik nem bírják a kémiai fényvédőket.

Rovectin Anti-Irritant UV Defense SPF 50+ PA+++
link: http://bit.ly/1QyO8xg
$34, 50 ml
Ez jelenleg nincsen készleten Wishtrenden, de mivel ez is fizikai fényvédő muszáj volt beletennem a listába. Esetleg érdemes figyelni a készletet vagy máshol is rákeresni. Természetesen ez is illatmentes és antioxidánsokkal gazdagított, olajmentes formula. Érzékeny bőrűeknek tökéletes lehet.

Egyéb

Cosrx Acne Pimple Master Patch
link: http://bit.ly/1LOnrRA
$3,90, 3 féle méret - 24 db tapasz
Úgynevezett hydrocolloid tapasz, ami a pattanásoknak nyújt védelmet és eltakar. Ha kijött egy pattanás és nem bírtad ki, hogy kinyomd és seb maradt utána, amire meg nem akarsz sminkelni, akkor ez egy jó alternatíva lehet. Elvileg át van itatva valamivel, ami segíti lehúzni a gyulladást is. Nem próbáltam még, de már régóta szemezek vele,

Testápolás

O'sum Jeju orga Body Lotion
link: http://bit.ly/1VaZGZ8
$17,5, 150ml
Nálunk ritkaság számba mennek az illatmentes testápolók, így mindig nagyon megörülök, ha látok egy olyan alternatívát, amin nem egy kisbaba fej figyel vissza, hanem normál "felnőtt" csomagolása van. :) Ez a zöld tea kivonatot tartalmazó egyszerű illatmentes testápoló így került ebbe a válogatásba.

Rovectin Anti-Irritant Barrier Repair Body Lotion
link: http://bit.ly/1V9J8Wx
$41, 150ml
Ez a termék nem éppen az olcsóságáról híres, de annyira impozáns az INCI-je, hogy nem hagyhattam ki. Nagyon száraz és irritált bőrre ajánlják. Aloe, E-vitamin, Shea vaj, Avokádó olaj, Ceramidok, és még sorolhatnám. Ha valaki befektetne a téli időszakra, ezt bizony érdemes kipróbálni!

Kedvezmény kódok:

WISHSEP2015  = 10% kedvezmény $55 dollár feletti rendelés esetén
WISHGIFTSEP2015 = C21.5 Sheet Maszk ajándékba
$5 kedvezmény, ha először rendelnél: 316035905

LINK a Wishtrendhez


Ti használtok valamilyen koreai bőrápolási terméket? Beváltak?

2 megjegyzés :

Meglepődtem, hogy Te is írsz a koreai termékekről, nekem az volt az érzésem, hogy Tőled valahogy távol állnak :)
A C vitaminos szérumot és a 4%os BHA hámlasztót használom, szeretem őket nagyon. Emellett kis mintákból használom az Innisfree Soybean szérumot reggelente, este pedig a Missha Advanced Night Repair... szérumot. Ez utóbbit valószínűleg nem tartom meg, az előzőn viszont gondolkodom, hogy megveszem nagyban is.
A Ciracle fényvédőből kaptam mintt Ilditől, hétvégén magamra kenem, kíváncsi vagyok rá milyen.
A kívánságlistámon még egy Chica Y Chico Astazet 4.0 krém van, de várok vele következő hónapig, mert lassan nem lesz elég fejem a sok kencéhez.
Kíváncsian várom, mit ajánlasz a koreai sminkekből, olyasmit még semmit nem próbáltam.

Én is meglepődtem magamon. Tényleg kicsit távol állnak tőlem, de sztem ez szimplán előítélet, mert amiket eddig próbáltam, azok beváltak. :) A Missha Borabit szérumát én is szívesen kipróbálnám, nem is tudom miért hagytam ki innen.

Megjegyzés küldése