2015. augusztus 9., vasárnap

Bőrápolási filozófiám II. - Hámlasztók és szérumok - Videó és néhány szó


Ebben a részben a problémamegoldás kulcsszereplőiről beszélek Nektek, itt is a hámlasztásról, ami annak idején elindított az úton és teljesen megváltoztatta a bőröm megjelenését. 

Néha már-már úgy éreztem, hogy túl sokat beszélek a Paula's Choice termékeiről, de valóban ezeket használom, ennek a márkának a termékei váltak be leginkább. Ezekben bízom, mert a termékei megújították a bőrömet, rájuk minden szituációban számíthattam, segítettek akkor is, ha nagyon be volt gyulladva a bőröm és más tényleg nem használt... Ugyanakkor náluk van egyedül az, hogy nem kell "remegő" kézzel néznem az INCI-t, hogy vajon mi került az épp aktuális termékbe: biztos lehetek benne, hogy se illatanyag, se alkohol nem szerepel a listában. A termékek biztosan jól vannak formulázva, és nem csak marketing címszóval kerül bele egy-egy hatóanyag, 
Nem vagyok szélsőség, néha én is "bűnözök", néha egy kis illat belefér, ha éppen nem találok egy bizonyos termékre más alternatívát. De összességében a problémás bőrömön nagyon látszik, ha épp nincsen minden rendben.
A fenti képen smink ugyan van rajtam, de nincsen kiretusálva, leginkább most már csak a pattanások utáni foltokat kell eltüntetnem. 

Remélem látjátok a minőségi javulást, (én igen :) ), a jövőben is igyekszem tartalmas és minőségi videókkal jelentkezni. :)






0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése