2015. augusztus 18., kedd

bareMinerals Original SPF 15 alapozó


Nyitva
Csukva
Szín és INCI

Az idei nyár nagy "gyöngyszeme" és kedvence ez az ásványi alapozó. Ha olvastok külföldi blogokat akkor biztosan találkoztatok már a bareMinerals márkával, azon belül is az Original alapozóval. Sokan írtak már róla és emlegették. Azoknak is nagyon tetszett, akiknek aztán mindentől "bajuk" volt, vagyis a legtöbb folyékony alapozótól irritált lett a bőrük vagy pattanások jöttek ki rajtuk, így már semmit se mertek használni...

Mi adja az alapozó különlegességét?


Egyrészt a minimál INCI, ebben aztán tényleg semmi más nincsen, csak aminek benne kell lennie. Nincsen benne talc, ami néhány embernek problémát okoz, és alig találni olyan púdert vagy púderalapozót, ami ne tartalmazná ezt az összetevőt. 
A másik a fényvédelem, de azon belül is, hogy csak titanium dioxid van benne, ami tisztán fizikai védelmet ad. Tudjátok ez milyen ritka? Folyékony alapozóból vagy színezett hidratálóból is alig találni ilyet...
A harmadik pedig az, hogy ez nem egy matt finish-t adó púder! Bár ezt a képek nem adják vissza, de teljesen bőrfényű végeredményt ad, ami nagyon jó hír azoknak, akik nem szeretik, ha egy alapozó vagy púder teljesen lemattítja az arcukat. Nem, nem lesz olajos bőr, pont olyan, mint amilyennek kellene lennie egy bőrnek, ha hibátlan és egészséges.
Sőt, szem köré is nyugodtan használható. Én még nem találtam egyetlen másik púdert sem, ami ne szárította volna az amúgy száraz szem körüli területet.

Na és a hátránya?

Talán egyet tudok felhozni, ez pedig, hogy nem préselt vagyis nem kompakt kiszerelésben árulják, ami néha kicsit macerás tud lenni. Ezt kompenzálták viszont azzal, hogy lezárható a por egy külön belső tetővel, így nem fog mindenhova hullani. (Tudom, létezik belőle kompakt verzió is, de az nem egészen ugyanez.)

Milyen ecsetet használjak hozzá?

Attól függ mit akarsz elérni. Ha full fedést szeretnél, akkor használj hozzá tömött, úgynevezett kabuki ecsetet. Ha pedig csak egy kis színkiegyenlítésre vágysz, akkor egy nagyobb, kevesebb szálas  (púder) ecsettel vidd fel.

Építhető?

Abszolút! Az előtte-után képen a kritikus területekre egy kisebb ecsettel többet vittem fel, tulajdonképpen, mint egy korrektort. De vigyázat! Mivel ez mégiscsak egy púder. Ha túl sokat viszel fel, akkor "cakey" lesz vagyis túlságosan nyílvánvaló, hogy alapozó van rajtad. Ennél különösen igaz, hogy 10-15 perc után mutatkozik meg a finishe, mert addigra egybeolvad a bőrrel. 

Tartósság?

Egész nyáron ezt használom, de egyszer sem olvadt le rólam. Ugyan nem extrém zsíros a bőröm. Abszolút tartós, nem drogériás kategória, egy 8 órás munkanapot simán kibír mindenféle extra igazítás nélkül.

Hol szerezhetem be?

A Feelunique.com-ról rendeltem. Gyakran akciózzák, érdemes ilyenkor rendelni, 30 Euró körüli az ára. Cserébe 8g mennyiséget kapunk, nagyon sokáig elegendő napi használat mellett is.

Próbáltátok már? Van kedvenc púderalapozótok?


8 megjegyzés :

Lehet hülye kérdés, de kisebb vizes ecsettel próbáltad korrektorként?

Írok majd róla, de kb ugyanezeket tudom elmondani a Yamuna púderalapozójáról is, amit Te leírtál erről :)
Én nagyon megszerettem, nem is fogok más alapozóval kísérletezni, úgy érzem

@Ildie, nem vizezem az ecsetet, de normál állapotban "szárazon" tudom használni korrektorként is. :)

Én is nagyon szeretem ezt a fajta alapozót :) és nekem is Yamuna-m van per pill. Volt KAP-om is, de nem éri meg az árát, vagyis jó, csakhát ha van ugyanolyan jó sokkal olcsóbban...? :) És hát van.
Nálam lapos ecsettel működik a legjobban, és tényleg nagyon kényelmes a használata, bár sokan tartanak tőle hogy bonyolult. Mondjuk én nagyon szeretem a folyékony EL Double Wear alapozómat is, de ha télen szinte csak ehhez nyúlok, mi lesz nyáron? :) Akkor még jobban kivánja a bőr a könnyedebb por állagú alapozókat. Szerintem.
Ezt a márkát még nem próbáltam, de örülök hogy ennyi jó van ebből az alapozótipusból a piacon.
Én préselt állapotút még nem is próbáltam, tényleg óvatosabban kell vele bánni, de tanulható. A tanulóidőt ki kell bekkelni.
A mostani Yamuna-mat egy Beneco-s púderrel keverem, tisztán a szinük miatt, igy találtam megfelelő árnyalatot. Elsőre. :) Aztán valszeg a Yamuna-nál meglesz nekem a megfelelő, mert nagyon nagy a szinpalettájuk. A Benecos az Müllerből van, 10 g és azt hiszem 2000.- körül vettem, a Yamuna pedig szintén 10 gramm és 3000.- (?)
Szóval én is mindenkinek csak ajánlani tudom.
DE: az Estée Lauder alapozómmal, ami folyékony, sajnos szebb finist érek el, ami csak azért sajnos, mert iszonyú drága :) és a por állagút jobban viselem magamon valahogy......

Néztem én is a Yamunát már, hát finoman szólva nemsok köze van ehhez. Nekem az száraz, apró csillámos, ez a bM meg szinte krémes. Természetesen nem egy kategória a Yamunával, mert még akciósan is kétszer annyiba kerül. Az alapozó az egyik kategória, amire tényleg szeretek áldozni többet, mert egész arcra megy és nem mindegy a végerdemény. A DW-t én is nagyon szeretem, de a bM-et jobban egy tudom képzelni mindennapi alapozónak. Ha van lehetőséged, próbáld ki ezt a verziót is, szerintem jobban fogod szeretni, mint a Yamunát. :)

Mivel ez sokkal drágább, gondolom hogy jobb minőségű is :) legalábbis az ember azt várná.....
Látod, nekem a folyékony alapozóm high end, ebből a tipusból nekem a Yamuna bőven elég. Sokat költök magamra, de ebből nem kell high end nekem. De értem miért szereted. :)
Most a legszebb az arcbőröm, nagyon problémás volt régebben, szóval a Yamuna-val a végeredmény már most több mint csodás nekem. :) Ha marad a rajongásom a por állagú alapozók iránt, idősebb koromban lehet kipróbálom, de az egyik legfontosabb kérdés pl nekem még az hogy ezeket élőben meg lehet nézni valahol? Az én bőrszinem nagyon egyedi, a sárga mindig túl sárga, a rózsás nem jó, az túl nagy luxus hogy neten rendelek egy szint és aztán nem lesz jó. Én ezt nem merem (tudom) bevállalni....

http://www.bareescentuals.com/on/demandware.store/Sites-BareEscentuals-Site/en_US/Home-Show#ShadeFinder-Show
Itt van egy nagyon jó szín választó az alapozóikhoz. Megnézni természetesen meglehet külföldön, én is néztem őket pl. Sephoraban, de Mo-n nem forgalmazzák...
De megértem, ha nem akarsz anélkül színt választani, hogy látnád, alapvetően én sem ajánlom, de ez a színválasztó azért ad némi támpontot.

Megjegyzés küldése