2015. július 20., hétfő

Estée Lauder Bronze Goddess parfüm




Ma egy kicsit könnyedebb poszttal jelentkezem, úgy érzem jól fog esni a sok krémelemzős-tudományos cikk után. Túl gyakran nem fogtok nálam parfümös cikkeket olvasni leginkább azért, mert nagyon nehezen találok számomra igazán tetsző, a bőrömmel jól működő illatokat. Nyárra még trükkösebb, hiszen inkább az orientálisabb, fűszeresebb, úgymond nehezebb illatokat kedvelem, de nyilvánvalóan ebben az évszakban ezeket nehezen viselem el magamon.
Mivel majdnem minden kozmetikum illatmentes, amit használok, így még inkább vágyom egy olyan illatra, ami "működik" a bőrömön.

Az Estée Lauder Bronze Goddess-ről annyit kell tudni, hogy minden év tavaszán/nyár elején limitált példányszámban kerül kizárólag a márkaüzletekbe. Nagy az őrület körülötte, hamar elkapkodják mindet. Kizárólag 100 ml-es kiszerelésben kerül ki a piacra és nem a klasszikus értelemben vett parfüm (Eau de parfum, Eau de toilette), hanem ’Eau Fraiche Skinscent’, sokan testpermetként emlegetik. Na de ne a klasszikus értelemben vett testpermetre gondoljatok, ez annál azért tartósabb.

Kinéztem magamnak ezt a parfümöt, de az egyik márkaboltban azt mondták, hogy elfogyott és nem is lesz már idén egyik üzletükben sem. Ennek ellenére én felhívtam egy másikat pár nappal később és ott még pont maradt egy, amit el tudtam hozni. Ha esetleg megjönne a kedvetek hozzá, szerintem érdemes tenni egy próbát a márkaboltokban, az előbbiből kiindulva.

Illatjegyek

Érzéki jegyek: borostyán, kókusztej, szantálfa, vanília, vetiver, mirrha
Meleg jegyek: zaftos mandarin, szicíliai bergamot, citrom, pépes narancs
Ragyogó jegyek: Tiare virág, jázmin, magnolia szirmok, narancsvirág, levendula


Nem egy szokványos nyári illat igaz? :)

Sosem gondoltam volna, hogy egy erőteljesen kókuszos illat fog majd ennyire tetszeni, és mégis. Kifújáskor van egy kis „nehézsége”, kissé fűszeres, majd ez átalakul egy finom meleg körülölelős illattá, amit imádok. Kicsit tartottam a testpermet elnevezéstől, hogy egyáltalán nem lesz tartós, de szerencsére tévedtem. És tudjátok mit? Annak ellenére, hogy felsőbb kategóriás illatról van szó, sokkal bátrabban fújom újra egyrészt azért, mert nem normál parfüm erősségű másrészt azért, mert ez 100 ml. Valahol ez  a két dolog kiegyenlíti nálam egymást.
Nagyon örülök, hogy rátaláltam, ezt viszem magammal a nyaralásomra is, biztosan szép emlékek fognak fűződni ehhez az illathoz.

Ti megtaláltátok már a nyári illatotokat? Esetleg illatoltátok már ezt? :)

1 megjegyzés :

Megjegyzés küldése