2014. október 7., kedd

Megéri high end ecsetet venni? - Armani ecsetek



Az egyszerű és rövid válasz: Igen! Amikor elkezdtem tavaly nyáron a L'écolban a sminkes képzést, addigra azt hittem mindent tudok. Legalábbis abban biztos voltam, hogy termékekben nem tudnak nekem újat mutatni. Hiszen ott volt a blogger múltam, az érdeklődésem a jobbnál-jobb bőrápoló és sminkcuccok iránt. Addig azt hittem, hogy ha piacra dob egy neves nagy márka egy terméket, az csak iránymutatás. és rövid időn belül úgyis kijön egy nála sokkal olcsóbb változat egy low end márkától, ami ugyanolyan jó lehet. Így azelőtt imádtam a dupe-nak nevezett termékeket és lelkesen kerestem is őket. Előbbinek az eleje igaz, a nagy márkák irányt mutatnak, divatot diktálnak. Az már sajnos sokkal ritkábban igaz, hogy ugyanolyan minőséget tudnak produkálni az utánzatok. Ecsetek tekintetében ez fokozottan igaz.

Ha emlékeztek még, egy időben nagyon felkapottak voltak a Sigma ecsetek, még a csapból is az folyt, hogy Mac dupok, először még a számozás is megegyezett. Engem is megtévesztett és beleugrottam kettő készletbe is. Mondanom sem kell, hogy azóta a legtöbbet "lefejeztem" már, pedig nagyon vigyáztam rájuk, de egyszerűen szétestek. Elköltöttem több tízezer forintot, hogy legyen kb. fél-1 évig két teljes ecsetkészletem. Na de minek is?
Fektessetek be inkább néhány jó minőségű ecsetbe, ne vegyetek készleteket! Felesleges...

Ezért tetszettek meg az Armani ecsetek:
  • Fekete, egyszerű mégis elegáns külsőt kaptak
  • Rövid, viszonylag vastag nyelük van, így könnyű velük dolgozni
  • Úgynevezett művész ecsetek, a formatervezésük miatt sokoldalúan használhatóak
  • Előbbiből következik, hogy nincsen száz fajta ecsetük, így sokkal nehezebb elveszni közöttük
  • A szőrük nagyon puha és könnyen tisztíthatóak
Jelenleg három ecsetet használok tőlük: 12 pirosító ecset, 14 korrektor ecset, 22 pufi ecset

Kedvencem a 22-es, pufi, füstös szemhez való ecset. Erről csak szuperlatívuszokban tudok beszélni. Semmi hozzá foghatót eddig nem sikerült találnom. Annyira szépen, finoman lehet vele dolgozni, szinte magától dolgozik az ecset. Fantasztikusan lehet eldolgozni a széleket, akár az arcon kisebb helyeket elérni vele, orrot púderezni...stb. Minden nőnek ott a helye a neszeszerében.

A 14-es korrektor ecset jelenti a legkevesebb befektetést. Szemre ugyanúgy lehet használni akár satírozni, mint a korrektor felvitelére. Kicsi, táskabarát és nagyon kényelmes a fogása.

A leggyengébb láncszem a 12-es pirosító ecset, ami a gyors mosásokat nem szereti és kicsit hullik. Én sebbenzinnel szoktam ecsetet tisztítani, ami sokkal olcsóbb és hatékonyabb, mint az ecsettisztító folyadékok.  Ennek is nagyon jó a fogása, és nagyon szépen pirosítok vele, nehéz vele foltosan felvinni a színeket. Púderezéshez is szoktam használni, sokkal jobban szeretem ezt a méretet, mint a hatalmas fejű ecseteket. 

Magyarországon a Mammut és a Westend Douglas-okban érhetőek el.

Ti milyen márkájú ecsetet használtok?

gigi

2 megjegyzés :

Mennyibe kerülnek ezek az ecsetek? És mit gondolsz az RT ecsetekről? Nekem vannak, naponta gyűröm őket és meg se kottyan nekik. Plusz nagyon olcsók. Vagy csak azért szeretem őket, mert még nem próbáltam pl. ilyen Armanit? :)

A pirosító ecset normál áron sztem 12 körül lehet, a pufi talán 8-10 a korrektor meg talan 3-4. De nem tudom pontosan, régebben vettem őket, akkor is glamouros akcióban... Nem próbáltam még RT ecsetet, egy időben nagyon szerettem volna, aztán elmaradt. De hallottam már külföldi videóban, hogy jók, de nem túl hosszú élettartartamúak, kb. Egy év alatt ment tönkre az egyik alapozó ecset...

Megjegyzés küldése