2014. október 9., csütörtök

Kell a púder? Kell a púder!




Holnap kezdődik a Glamour napok, ezért éppen aktuálisnak éreztem írni egy márkáról, ugyanis ezen a hétvégén Kell a púderéknél is 20% kedvezmény lesz minden termékre! Na, de mi is ez? Egy magyar sminkmárka, ami ásványi pigment alapú termékeket forgalmaz.

Kell a púder! Gabinál jártam néhány hete, hogy megnézegethessem és kipróbálhassam a termékeket. Őszintén szólva kicsit szkeptikusan mentem el a találkozóra, mert sosem kedveltem igazán a por külföldiül "loose powder" állagú termékeket. Azonban sokan nem tudják rólam, de szeretem a magyar termékeket. Ha lehetőségen van rá, és választhatok, akkor egyértelműen a magyart választom. Így mindenképpen esélyt szerettem volna adni egy hazai márkának, hiszen valószínűleg egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hány magyar sminkmárka létezik... :) Nagyon kedves volt a fogadtatás és elhivatottság sugárzott Gabiból, aki szinte a gyermekeinek tekinti ezeket a kencéket. Elmondta, hogy mennyire fontos számára nem csak a termékek minősége, hanem a minőségi csomagolás is. 

Forgalmaznak alapozókat (7g) 4900 Ft, pirosítókat (6g) 4600 Ft, Bronzosítókat (6g) 4900 Ft, szemhéjpúdereket (1g) 2500 Ft, rúzsokat (3g) 4200 Ft, szájfényeket (10ml) 3600 Ft.

Fontos megemlíteni, hogy elsőre soknak tűnhet az ár, viszont nagy mennyiséget kapunk cserébe!


Ami szimpatikus a márkában és a termékekben:
  • jó minőségű csomagolás
  • magyar
  • teljes INCI (összetevő lista) szerepel a honlapon a termékek mellett
  • alkohol- , illatanyag-, és egyéb irritáló anyagtól mentes
  • sem az összetevőket sem a készterméket nem tesztelik állatokon
  • rózsás és sárgás tónusú alapozók
  • széles színválaszték alapozóból még a fehér bőrűeknek is
  • a tető alatt tekerhető nyitó-záró fedél van, ami megakadályozza a por szétszóródását
  • magas pigment tartalom

Vélemény, ajánlott termékek

A márka erősségei egyértelműen a szemhéjpúderek és a pirosítók. Az alapozók széles színskálája is nagyon szimpatikus, de sajnos az esti látogatás miatt nem voltak ideálisak a fények és rossz színből hoztam magamnak mintát, így nem tudtam próbálgatni, mert nagyon sötét a bőrömhöz. 
A szemhéjpúder mintákat kicsi tasakokban kaptam, ezért ebből kicsit macerás volt számomra a felvitel, de a kíváncsiságom megoldotta a problémát. :) Az általam próbáltak közül egyértelműen a Skin (matt bőrszín) és a Missy (szatén lila) volt a kedvenc.
Pirosítítók, bronzosítók már barátságosabb mintacsomagolást kaptak, jól záródó, csavaros tégelyt. Mióta megvannak, mindig volt egy a neszeszeremben. Pirosítóból a Rose garden árnyalat a legkedvesebb, azt hiszem az egész kollekcióból ez a kedvencem, minden termék közül. Fáradt rózsaszínnek mondanám, ami nagyon szépen működik együtt a bőrtónusommal. A Peach (fényes barack, highlighterbe nyúló) illetve a Wine színre érdemes még egy pillantást vetni. 
Bronzosítóból a Summer Glow egy szatén barna szín, ami világos bőrön is szépen mutat.

A márka gyengeségei számomra a rúzsok és a szájfények. Rúzsokból nagyon szépek a színek, de kicsit kemények (valószínű a magas ásványi tartalom miatt) ezért nehezebb velük dolgozni. Ezeket a helyszínen próbáltam. A mintából sajnos számomra nem sok minden derült ki, mert sem állagban sem színben nem hasonlított az igazira. Elvileg ez egy "hidrid" minta lenne, ami a szájfény és rúzs kombójából jött létre, hogy könnyebb legyen színt választani, de egy enyhén színezett ajakbalzsam született belőle.

Ha kedvetek támadt valamelyik termékre lecsapni, akkor a Kell a púder! shopban megtaláljátok a termékeket most akciós áron, illetve ha nem sikerült dönteni, keressétek Gabit bátran, mert minden pénteken úgynevezett "púderpénteket" tart, ahol személyesen választja ki számodra a legmegfelelőbb termékeket.

gigi

2 megjegyzés :

De jó, épp a Missyt választottam Ildinél :)
Remélem nekem is tetszeni fog, még sosem próbáltam ásványi pigmenttel sminkelni

De jó! :) Biztosan tetszeni fog ez a szín, nagyon el van találva! :)

Megjegyzés küldése