2014. szeptember 27., szombat

Őszi ajakszín inspiráció



Ahogy megérkezett a hidegebb idő én egyből nyúltam a sötétebb színekért. Az idei szezon abszolút slágere a lila különböző tónusai szájra, szemre. Nagyon kedvez nekem ez a trend, hiszen nagyon szeretek mályva színeket viselni. A bogyó szín most a sláger nálam, egyik kedvenc a Rimmel matt bogyó színe. A narancs szín engem az őszi falevelek színére emlékeztet, szívesen viselem ilyenkor.

1. Rimmel Moisture Renew Lipstick - In love with Ginger
2. Bourjois Rouge Velvet Edition - Frambourjoise
3. Clinique Chubby Stick Intense - Mightiest Maraschino
4. Rimmel Kate Moss Matte lipstick - 107
5. Bobbi Brown Rich Lip Colour - Lilac
6. Rimmel Moisture Renew Lipstick - Vintage Pink
7. Bourjois Rouge Edition - Violine Strass
8. Clarins Rouge Prodige lipstick - Dark Cherry


Ha alacsony budget-ből gazdálkodtok érdemes a Rimmel állványt megnézni. Jó áron nagyon jó minőségű rúzsokat találtok. Ha kicsit selymesebb, hidratálóbb formulát szeretnétek, akkor a lila kupakos Moisture Renew-ből válasszatok, ha a kicsit nehezebb, testesebb, formulára voksoltok, akkor inkább a Lasting Finisht keressétek fekete/piros csomagolással. Esetleg a Bourjois háza táján is érdemes körbenézni. A Rouge Edition Velvet applikátoros folyékony rúzs, ami szuper tartós. Illetve a Rouge Edition-ból érkeztek új színek, ezeket érdemes csekkolni, illetve a "sima" Rouge Edition-ből új színeket is találhattok már. 

Ha pedig high end kategóriában keresgélnétek, akkor szívesen ajánlom Bobbi Brown rúzsokat. A Rich Lip Colour rúzs nagyon kellemes formulát kapott, ami tartós, de nem szárítja az ajkakat. A Clinique Chubby Stick Instense nagy kedvencem, nagyon szépen siklik fel az ajkakra, szuperül hidratál és intenzív színt kapunk egy húzással is. 
Képen nem szereplő de nagyon jó minőségű rúzs az Estée Lauder Pure Color Envy-je, amit Tom Ford dupe-ként is számon tartanak. Ez a rúzs ténylege egy álom. 
A másik örök kedvenceim a Chanel rúzsok Rouge Allure és Rouge Coco. Fantasztikus formulájúak és gyönyörű színekben kapni őket. 

Remélem tudtam segíteni a választásban! :)
Ősszel milyen sminket hordtok szívesen?

gigi



2 megjegyzés :

Pirosat hordok mindig, de a halványabbat szeretem télen-nyáron. Ennyire erős színből max. szájfényt tennék fel. A Clinique színe tetszik a legjobban, szeretem a ceruzákat is!

Ne félj az erősségüktől, gyönyörűek felvíve! :) a legjobb az egészben, hogy fogod és beleütögeted az ajkadba és máris megkapod a szín halvány verzióját, sőt ilyen módon sokkal természetesebbnek hat. Egyébként én simàn merek hétköznap is ilyen erősségűt hordani és rengeteg bókot kapok. :)

Megjegyzés küldése