2013. február 17., vasárnap

Kívánságlista 2013 január

Nem tudom mások hogy vannak vele, de nálam mindig van valami a képzeletbeli (olykor valós) kívánságlistámon. Nyilván állandóan változik, valamit sikerül beszerezni, valamiről egyszerűen lemondok, de vannak olyan darabok amik állandóak és régen szerepelnek a listán, de valahogy sosem kerül rájuk sor. Most újra nagyon rákattantam a bőrápolás témára, állandóan ilyen témában olvasok, meg is látszik a listámon, mert újabb és újabb információkhoz és tapasztalatokhoz szeretnék hozzájutni... 
Akkor jöjjenek is a kiszemelt "áldozatok":


  • Könyvek
Leslie Baumann: Cosmetic Dermatology
    Paula Begoun: The Originak Beauty Bible

Miután majdhogynem kiolvastam az angolul írott Skin Type Solutions, rájöttem ez a téma mennyire érdekel engem, így újabb alternatívák után néztem. Ugyanattól az írótól van egy sokkal komolyabb könyv, egy vagyonért, úgyhogy lesz mire gyűjteni... És ha már kedvelem Paula termékeit és egyetértek nagyrészt a filozófiájával is miért ne olvashatnék tőle könyvet is? :)
  • Paula's Choice
Paula's Choice Super antioxidant serum

Paula's Choice Intensive Wrinkle Retinol Serum


Paula's Choice 2% BHA lotion
Egy ideje használom Paula hámlasztóit, nagyon meg vagyok velük elégedve, olyannyira, hogy a BHA (szalicilsav) hámlasztóm igencsak a végét járja, ezért kell helyette egy másik, még nem vagyok benne biztos, hogy a lotiont-t veszem újra, lehet a tonikkal próbálkozom meg majd most.
Az antioxidáns szérum eléggé a szívemhez nőtt, egy ideje elfogyott és nagyon érzem a hiányát. :( Kell belőle utánpótlás. Főleg hogy semmi ehhez hasonlót nem találok, amihez könnyebben hozzá lehetne jutni. 
Megcsinálva Leslie Baumann könyvének bőrtípus tesztjét, kissé elgondolkoztam, és a szérumok semmiképpen sem hiányozhatnak a rutinomból, tehát kell még egy retinol szérum is, ami nem csak a bőröregedést előzi meg, hanem a pattanások leküzdésében is segíthet. Odavagyok ennek a két szérumnak az összetevőiért.



  • Urban Decay Naked



Rájöttem valamire. Lehet akárhány féle paletta a fiókomban, szinte minden egyes nap a naked paletta után nyúlok. Régóta fáj a fogam a 2-es verzióra, és most, hogy kijött a basic verzió is, tudom, hogy mindegyiknek helye van a gyűjteményemben, mert ezeket nem csak nézegetném, hanem ténylegesen ki is használnám.

  • Ipad Mini


Utoljára egy műszaki cikket hagytam, ami nagyon belopta magát a szívembe. Sokan imádják, az egekbe magasztalják, mások utálják az Apple-t, nekem egy Ipod Touch van a birtokomban, és lehet van még ezenkívül ezer másik jó mp3 lejátszó, mégis életem eddigi legjobb vétele volt. Imádom, ahogy kezelni lehet a felületét, mindent, évek óta használom és még semmi baja. Rengeteget utazok, így jó lenne valami olyan amit elfér egy kisebb táskában is, nem igényel külön táskát, nem nehéz mint egy laptop, amin tudnék internetezni a vonaton, olvasni vagy akár filmet nézni ha ahhoz van kedvem, mert 3 óra nem az a kategória, amíg csak úgy elvan az ember... Jelenleg elég borsos az ára, még várok vele egy kicsit...

Nektek mi szerepel a kívánságlistátokon? 

3 megjegyzés :

Paula`s Choice termekek az en erdeklodesemet is felkeltettek mar, amit szinten Neked koszonhetek:) A gyujtes mar folyamatban van, ha lesz vmi akcio remelem betudok parat szerezni. Kreatozis pilarisz-os a borom, ami megmutatkozik arcom szelein is, lenyegeben hamkepzodesi problema sajnos alig irnak rola, pedig sokakat erint. Eddig semmi termeket nem talaltam, amivel valtozast ertem el, ezekben a hamlasztokban remenykedek:)
Naked palettakat sem sikerult beszereznem, gondolkodok a dupe MUA palettakon, lehet csak rajuk ruhazok be.

Karacsonyi ajandeknak en is iPad iPad minin gondolkodtam, de ha meg mki es en is beleszallok akkor is hatalmas osszeg.... Igy jott a rengeteg utana jaras, olvasas es vegul a Kindle szines valtozatara a Kindle Fire-ra esett, amit az iPad olcso valtozatanak mondanak. Tokeletes a merete es mindent tud amit lehet azota gepemet alig hasznalom. Es nem utolso sorban az ara is nagyon barati es ezen olvasom mar a kedvenc konyveimet. Nalam nagy szerelem! :) Ajanlom olvass utana! Szuperul mennek rajta a jatekok filmek es kulon orom, hogy olvasasra is tudom hasznalni. Szoval egy kis mini iPad. Van az is a csaladba es nem tudok olyat mondani, ami hatrany ezen talan annyi, hogy nincs kameraja, de nekem az nem hianyzik.

Nagyon orultem a posztnak, ha frissul a listad szeretettel varjuk! :)

Húúú de jó hogy mondod a Kindle Fire-t! Hogy ez nekem eddig nem jutott eszembe! :) Neked melyik van meg? Amazonról rendelted?

Letezik egy oldal, ahonnan ajandekkent adjak fel a rendelest igy nincsen vam/ado. Magyarok uzemeltetik az oldalt, szoval valaszolnak minden kerdesre, hogy atlathato legyen. Mi innen vasaroltunk pluszba pedig meg tokot is kertunk, a legelso sima Fire van nekem, elegedett vagyok a tarhellyel is eddig meg nem volt tobb helyre szuksegem. A HD felbontas sem hianyzik, nagyon szep szines, eles a kijelzo igy is, de nem sok arban mar a kulonbseg ez es a HD-k kozott. Ez reklamos verzio, annyiban nyilvanul meg, hogy csak bekapcsolaskor jelenik meg reklam, de en ezt szeretem:) uj konyv ajanlatok, zenek, termekek vannak, amik valtakoznak, egyaltalan nem zavar.
Rendeles szempontjabol en ezt a vasarlasi opciot talaltam a legjobbnak, ha mar nem volt kozvetlen ismeros:) Nezz, olvass utana, hatha tudtam segiteni :)
http://hardverapro.hu/apro/amazon_kindle_paperwhite_keyboard_fire_fire_hd_2/friss.html

http://www.usabazar.org/

Megjegyzés küldése