2013. február 2., szombat

Január kedvencei



Rég volt már ilyen poszt, és el is felejtettem milyen érdekes összeszedni miket szerettem az elmúlt időszakban leginkább. Valószínűleg még jó pár dolgot fel tudtam volna sorolni, de muszáj volt leszűkíteni a kört, hogy beleférjen egy posztba. :) Bele is vágok a részletezésbe. :)

Bőrápolás terén igazi nagy fordulóponthoz érkeztem, amikor elkezdtem használni az Aknefug oxid 5%-ot. (Előzőleg Akneroxiddal próbálkoztam, amitől teljesen bedagadt az arcom, így az orvosnál kötöttem ki, valószínűleg egy hordozóanyagra voltam allergiás és emiatt a borzalmas élmény miatt nem is mertem hónapokig semmi ilyesmivel próbálkozni.) Ez egy benzoyl peroxide hatóanyagú krém, ami a ma ismert leghatékonyabb "pattanásölő" szer. Nagyon körültekintően kell használni, mert könnyen "szétszedheti" a bőrt és sokaknak nem is bírja a bőre... Lehet írok az alkalmazásáról egy külön posztot is majd.

A másik arcápoló kedvenc a Bioderma Sensibio Rich arckrém, ez az egyetlen, amit elviselt a bőröm a benzoyl peroxide mellett, mert nyugtatja és hidratálja bőrömet. Tökéletes párost alkotnak Arcápolás terén egyébként jelenleg nagyon sok minden szerepel a kívánságlistámon, lehet erről is készítek egy posztot. :)

Megtaláltam azt az alapozót, ami nem sárga, nem rózsaszín, csak egyszerűen fehér. Ez kellett már nagyon régóta nekem. :) Yves Saint Laurant Touche Eclat alapozó, ami a híres Touch Eclat ecsetes korrektor/highlighter követője. Nagyon szépen hidratálja a bőrt, a téli időben ez különösen fontos számomra.  Nincsen hatalmas fedése, de rétegezve jelenleg nekem pont elég. Amikor használom, nagyon szép lesz a bőröm tőle, kicsit ragyogó, egyenletes. Tartóssága is rendben van, bár a nap végére kicsit megkopik, ennek ellenére imádom! :) Az ára horror, én 70%-al olcsóbban jutottam hozzá.

Tartozom egy vallomással. Nem szeretem a L'oreal-t. Nem tudok azonosulni a "lenyomom a torkodon" marketing stratégiájukkal, az agyon fotóboltolt modellekkel, amik a reklámaikban szerepelnek és szerintem a minőségükhöz képest túl is vannak árazva... Nem is volt talán semmim se tőlük egészen eddig. A külföldi bloggerek és youtuberek áradoznak a Maybelline ecsetes korrektoráról, amit persze nálunk nem lehet kapni. Kétségbeesetten keresem a számomra megfelelő szem alatti korrektort, így amikor az egyikük azt mondta hogy a L'oreal Lumi Magique korrektor teljesen ugyanaz, mint a Maybelline - hisz még a gyártó is ugyanaz - nem tudtam megállni, hogy ne próbáljam ki. Azóta a kedvencemmé lépett elő. Nagyon szépen felébreszti a tekintetemet, tartós és kevésbé ül bele a ráncokba mint a többi. Szuper ár-érték aránnyal bír. Nagyin megszerettem, minden nap ezt használom.

Bobbi Brown termékei már egy ideje belopták magukat a szívembe, a legszuperebb rúzsai szerintem ennek a márkának vannak. A Rich Lip Color rúzs Lilac nevű árnyalata van meg nekem és pár hónap alatt kb. a felét használtam el (ilyen még sosem fordult elő velem), szerintem ennél több bizonyíték nem is kell arra mennyire szeretem az állagát a színét (nagyon jól megy a bőrtónusomhoz), a tartósságát. Az egyik legjobb befektetésem egyértelműen.

Ezt a Dior Rosy Glow pirosítót már régóta szerettem volna magaménak tudni, de 15 ezer Ft-ért sosem volt szívem megvenni. De extra akciósan nem volt kérdés, hogy jön velem haza. Elméletileg ez egy bőrszínhez igazodó pirosító, ami minden bőrtónushoz megfelelő. Erről nem tudok nyilatkozni, de én magamon nagyon szeretem ezt az árnyalatot. Az előző napi smink bejegyzésben láthattátok akció közben. Nagyon szép a csomagolása, igazán luxus érzést kelt és még az ecset is szuper, amit hozzá adnak.

A végére hagytam a Prada Candy nevű parfümjét, ami karácsonyi ajándék volt. Ez az illat biztosan megosztó, én viszont imádom. Letaszította a Chanelt a trónjáról egyértelműen, biztos vagyok benne, hogy újra fogom venni. Édes de nem túlzóan, igazi fiatalos illat, de tény, hogy cukorka illata van.

A random kedvenc egyértelműen ez a David Jones táska, amit bár leárazva vettem, még ígyis elég borsos volt az ára. De nem tehetek róla, egyből beleszerettem még a leárazás előtt  vidám színeibe, és fazonjába. Tudatosan kicsi táskát akartam venni, mert én bármekkora egy táska biztos hogy telepakolom, aztán meg cipelhetem... :)


Nektek mik voltak a kedvenceitek Az elmúlt hónapban?

5 megjegyzés :

Koszonjuk Gigi! :) Nagyon orulok a posztnak, a Prada Candy szamomra is nagyszeru illat, de csak kis teszterben kaptam belole ajandekba en is nagyon szeretnem majd kesobbiekben megvasarolni, szoval nalam is bovul a kivansaglista.
A taska tenyleg gyonyoru, hasznald egeszseggel!

Nekem is megvan a Prada parfüm és imádom! :)

Nem tudom hozzánk miert nem hozzak azt a Maybelline korrektort?Én külföldön vettem és valóban nagyon jó!

Köszi Angi! :) A Te biztatásod is kellett a poszt megszületéséhez!

Ivett, ugye hogy milyen finom? ;)

Katalin, hát igen... rengeteg cuccot látok külföldi bloggereknél, amik drogériásak, és imádják őket, persze nálunk meg nincsen egyik sem... Sajnos az az érzésem, hogy minket itthon elkerülnek a minőségi drogériás termékek. :(

Az aknefug-ról lehet külön posztot kérni? :) Váltanék a Skinorenről, és kíváncsi vagyok. :)

Megjegyzés küldése