2013. február 20., szerda

Bobbi Brown Face Touch Up Stick




Kétségkívül ez a legjobb korrektor, amit valaha használtam, természetesen a MAC után, ami az egyik kedvencem. Hogy mégis miért váltottam? Mert az elfogyott és ősszel épp Bobbi kattanásom volt :), összetevők alapján (pl. gyulladáscsökkentő) is nagyon szimpatikus volt, így azt gondoltam miért ne? 

Korrektorból amúgy sem váltak be sajnos a drogériásak (általában a tartósságnál véreztek el, bár a fedés is gyengébb volt), így kiadtam ezért több, mint 7000 Ft-ot, vagyis akkoriban kuponnal talán némileg olcsóbb volt. Nem sajnáltam, tudtam, hogy ezért a pénzért szuper terméket kapok. Ami így is van, csak azzal nem számoltam, hogy a MAC Studio Finish korrektorom 7 gramm volt, ez pedig csak 2,3!
Igen, nem elírás, nem tévedés, háromszor annyi terméket kapunk ennél kicsit olcsóbban a MAC-nél. Kétséget kizáróan az árán kívül semmi egyéb rosszat nem tudok róla írni. 

A csomagolása fém!, kicsi, bármelyik táskában elfér, stick formája miatt nagyon könnyű használni, nagyon jó a fedése, tartós, széles a színskála, még a legvilágosabb bőrűek (mint amilyen én vagyok) is megtalálják a megfelelő színt... de ha nem csak egy-két pöttyel rendelkezik az ember lánya, akkor bizony ez a korrektor nagyon hamar elfogy napi használat mellett. Márpedig én azt vallom, ha valamit megveszek, azt szeretném használni rendszeresen.
Sajnos 2-3 hónap használat után alig van benne, és nagyon szívesen újravenném még akkor is, ha csak megdupláznák a mennyiségét. Tehát kedvenc, de újravenni egyhamar biztosan nem fogom.

Nektek melyik a kedvenc korrektorotok?

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése