2013. február 27., szerda

A kategória váltás




Avon Luxe szájfény Steamy Plum, ajakrúzs Designer Red

Írtam már korábban tesztet az Avon Luxe termékcsalád alapozójáról és púderéről és most következzenek az ajaktermékek. Azokkal is meg voltam elégedve, azonban itt érdemes megjegyezni, hogy egy kategóriával feljebb léptek "Avonék". :) A csomagolás nem tetszik, de ez igazából ízlés kérdése. Nem gagyi, de ujjlenyomatgyűjtő és arany, ami nem a szívem csücske más márkánál sem.

A szájfényeiket sosem szerettem igazán, meg úgy általában a szájfényeket sem, mert felkenem és mire odaérek a munkába, vagy bárhova addigra már volt-nincs szájfény. Semmi értelme. De ennél más a helyzet. Nekem a  Steamy Plum árnyalat van meg, nálam ezek a színek a slágerek az idei télen, igazi bogyószín, imádom. :) Tartósabb, mint a többi Avon szájfény, mérföldekkel jobb az állaga, kellemes viselni. Ebből még biztosan jön hozzám egy-vagy két árnyalat. Katalógusára 2000 Ft, javaslom, hogy várjatok egy akcióig.

A rúzsok már elég régóta a mindennapjaim biztos kellékei, nagyon megszerettem őket. Olyannyira sikerült hitelesen viselnem, hogy ezzel elindítottam egy missziót is, hogy a magyar nők is használjanak rúzst. :) Az ismeretségi köröm nő tagjai hirtelen elkezdtek rúzst használni! Állításuk szerint rajtam olyan jól állnak a rúzsok és nekem minden szín olyan jól áll (ami persze nem igaz, csak azokat hordom, amiről tudom, hogy igen :) ), hogy ők is akarnak ilyet!. Úgyhogy kedves blog olvasó nők, kezdjetek el rúzst hordani, mert a rúzs öltöztet!! ;)

A Designer Red árnyalat könnyen siklik felvitelkor, kicsit olyan érzés, mintha kisimítaná az ajkaimat, nem ül rá egy rétegként, hanem rásimul. Tartós is meglepően, nem tűnik el hamar a számról. Az Avon rúzsait a szájfényekkel szemben eddig is szerettem mert úgy általában egy biztos minőséget képviselnek. (De azért akadnak gyengébb láncszemek is) Ez a szín kicsit már a tavasz felé húz, mert korallos beütése van. Katalógus ára 2150 Ft, jelenleg 1699 Ft.

Próbáltátok már a Luxe szájfényeket/rúzsokat? Ti is észrevettétek a jobb minőséget?


4 megjegyzés :

Nekem szájfény is van meg rúzs is, szájfényben sz Alluring Bronze, nagyon szerettem ezen a télen ezt a sötét téglaszínt :) a rúzst pedig egy nagyon kedves barátnőmtől kaptam karácsonyra, mert tudta, hogy mennyire odavagyok érte ;) a Glam Poppy-t. Azért szeretem a szájfényt, mert sűrűbb állag, mint a megszokott, a rúzs pedig tényleg siklik és tartós, úgyhogy meg vagyok elégedve velük :)

Szia Gigi! Privát üzenetet hogyan küldhetek neked?

Megjegyzés küldése