2013. január 30., szerda

The Skin Type Solution - Megoldás bőrproblémákra


Végre, végre!!! Nagyon régóta vágytam már erre a könyvre, de sosem jutottam el odáig, hogy utánanézzek hol lehet kapni és megrendeljem. De most végre a kezemben tarthatom és saláta állagúra olvashatom ezt a könyvet. Aki olyan lelkes Krémmánia olvasó, mint én, valószínűleg tudja miről írok ebben a posztban. Nagyon régóta érdekel a téma és most jól bele áshatom magam, hogy fejlesszem ezt az oldalamat is egy kicsit.

Leslie Baumann egy híres és sikeres bőrgyógyász Miamiban, akinek kicsit más elképzelései vannak a bőrápolásról, mint ahogy a fogyasztói társadalom azt megszokhattuk. Könyvének lényege, hogy egészen pontosan meghatározd bőröd típusát, majd ennek megfelelőn hatóanyag szerint válassz bőrápolási termékeket, ne az aktuális divat, csomagolás, marketing és mások ajánlása alapján.
Angolul tudók előnyben, ugyanis sajnos hazánkba nem jutott el a könyv még (legalábbis én nem tudok róla). 

A Bookdepository oldaláról rendeltem, ingyenes szállítással. Én már a sokadik könyvemet rendeltem innen, nincsen szállítási költség és egy héten belül megérkezett a csomagom.

Egy kis ízelítő a tartalomból:




0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése