2013. január 15., kedd

House of Beauty -70%!!


Azonnali hatállyal posztot kell írjak róla, mert amilyen gyorsan csak tudom meg akarom Veletek osztani, hogy milyen fantasztikus és fenomenális dolog történt velem. Elnézést az ömlengésért, még mindig nem hiszem el, hüledezem, hogy mekkora szerencsém volt is nekem.
Történt ugyanis, hogy belázasodtam a munkahelyemen és hazafelé menet beugrottam a gyógyszertárba gyógyszert venni. Arra lettem figyelmes, hogy a parfüméria bejárata előtt sor kígyózik. Megláttam a -70%-ot, gondoltam ezt én sem hagyhatom ki, bármilyen rosszul is vagyok be kell állnom a sorba. Mondanom sem kell, hogy több, mint fél órát vártam mire bejutottam, de odabent a Nirvána fogadott. Imádott márkák, régóta kívánságlistán lévő termékek, mind-mind le voltak árazva, én még ilyet nem láttam, pedig már megéltem több, mint 25 évet... :D Arcápolási termékek már egyáltalán nem voltak, parfümök is nagyon korlátozott számban, de a smink állványokon még lehetett találni egy-két kincset.
A betegség sem szabhatott gátat a válogatásnak, a teli kosárnak pedig csak a pénztárcám, és (szerencsére) a kiválogatott készlet szabott határt...
Az eredeti ár töredékéért jutottam hozzá high end termékekhez, mondhatni drogériás vagy azt is alulmúló árakon. Lányok, Fiúk siessetek, hátha még Nektek is sikerül beszerezni egy régóta vágyott darabot.

2 megjegyzés :

Wow - szuper zsákmány, sajnos tőlünk elég messze van egy ilyen bolt és az idő sem túl jó, h nekivágjak, de örülök, hogy ennyi gyönyörűséget zsákmányoltál (és persze gyógyulj meg!)

Gratulálok a zsákmányhoz ! Kár, hogy tőlem is messze van.
Sárgulok az irigységtől :)

Megjegyzés küldése