2013. január 4., péntek

Avon Perfekt Kiss rúzs színminták


Elhoztam Nektek az Avon új Perfect Kiss rúzsának színeit. Sokszor nagyon nehéz katalógusból rendelni, én is sokat szoktam bújni a színmintákat egy-egy rendelés előtt, gondoltam megkönnyítem a Ti dolgotokat is egy kicsit, ha esetleg tennétek ezzel a rúzzsal egy próbát. 

24 árnyalatból válogathatunk, ami az alacsony árkategóriájú rúzsoknál nagy szó, mert sokszor Magyarországra csak néhány színt hoznak be, legnagyobb bánatunkra. Én épphogy kipróbáltam őket, a textúra nagyon selymesnek ígérkezik, egyszer ettem is benne, egész jól bírta (berry smooth). Az állaguk és pigmentáltságuk színfüggő.

Érdemes egy pillantást vetni az összetevőlistára, mert mindenféle jóságos olajat és gyümölcsenzimeket is tettek ebbe a rúzsba, hogy hidratáljon... Azt tudtátok egyébként, hogy még high end kategóriában is kevés az olyan rúzs, amibe fényvédőt is tesznek? Nagy pozitívum, hogy ebben spf 15 van! :)

Pink Prance, Kiss Me Pink, Pink Wink, Fuchsia Flirt, Deep Orchid, Plum Intrigue, Loving Lilac, Berry Smooth,

Muave Allure, Pucker  Up Pink, Lacy Mauve, Lovey Dovey Pink, Racy Red, Make Out Red, Smitten Red, Red Embrace, 

Coy Copper, Coral Connection, Caressing Coral, Peach Pink, Undressed Brown, Naughty and Nude, Chic Nude, Natural Glow

A következő (2.) kampánytól lesznek elérhetőek 999 Ft-os áron (normál ára 1620 Ft).

Hogy tetszenek?

13 megjegyzés :

Ó, a Deep Orchid de gyönyörű... Már képen is tetszett, de azért előbb inkább megrendeltem a mintákat, hétfőn már én is szemrevételezhetem őket :)

Ez a Pink Wink olyan gyönyörűséges, ordít róla hogy vigyél hazaaa! :)
Pusza: Reni

A Chic Nude és a Natural Glow nagyon tetszik :) A sötétek annyira nem :(

Nekem a Pink wink tipikus tavaszi-nyári szín nekem! Az évnek ebben a szakaszában vmiért eszembe se jut hogy elővegyek ilyen színeket... Egyébként tényleg szép és a legpigmentáltabb színek között van.

Wishes sztem a Lovey Dovey Pink-re is vegyél egy pillantást, jól állna és tetszene Neked! Sztem az egyik legszebb nude közöttük, bár nem abba a kategóriába sorolták...

Az én avonom hnap jön meg már én is nagyon várom. Én 10 db-ot rendeltem a mintákból. Pedig a 24set akartam,hogy minden színt kipróbálhassak, de több is volt amelyik már elfogyott!

Árnyalattól függ teljesen, hogy csillámos-e vagy sem. De egyik sem az az igazi "csillámgyűjtemény" :), inkább csak akkor veszed észre ha zsepivel letörlöd a rúzst és maradnak a szádon csillámok. De ha fenn van a szín akkor nem igazán látszik.

Ohh, akkor elég népszerű. :) Én nagyon korán rendeltem, de rúzstartó már addigra is elfogyott. :) De azóta már megjött pót rendeléssel.

A Lacy Mauve nagyon tetszett, kár, hogy nem ugyan az, mint a katalógusban. Bár a Kiss Me Pink lehet tudna kárpótolni. :)

Köszi a teszteket, nagyon jól jött. Miután megnéztem átírtam a színt amit rendelni készlök. :) Találtam jobbat.

Gigi, örök hála ezekért a mintákért. A katalógusban teljesen máshogy festenek az árnyalatok. Most rendeltem meg a Peach Peck és a Pink Prance árnyalatot. Egy barackos nappali és egy rózsaszínes nappali szín, jó ideig elleszek velük, de szörnyen nehéz volt megállni kettőnél :) Alig várom, hogy megérkezzenek végre!

Nagyon szívesen mindenkinek! :)

A Kiss Me Pink eg yelég ütős tavaszi szín! :)

Megjegyzés küldése