2013. január 16., szerda

Avon Luxe alapozó és púder


Néhány kampánnyal ezelőtt az Avon kidobta új sminkkollekcióját Luxe címmel. Ha nyomon követitek az Avon újításait, akkor már biztosan hallottatok róla. A cél az volt, hogy magasabb minőségű termékeket kedvelő (és megengedhető) hölgyek számára biztosítsanak egy olyan sminkvonalat, ami felveszi a versenyt a drágább kategóriájú márkákkal is. 
Ebben a kollekcióban találunk szájfényeket, rúzsokat, alapozót, púdert, szempillaspirált, tust, szemhéjpúder palettákat és hamarosan érkeznek ajakkontúr ceruzák is. Szerintem a kollekció hatalmas hiányossága (ahogy az Avoné is) azok a pirosítók. Személy szerint én nagyon kedvelem a pirosítókat és egy ilyen kollekcióból kihagyni... nem is értem.
Na de térjünk rá akkor a poszt témájára, először az alapozóra, majd a púderre.






Az alapozó csomagolása már kézbevételkor is minőségi érzést kelt. Tömör, nehéz üvegből van, teteje jól zár, adagolása pumpás. Bár a pumpa adagolója némi kívánnivalót hagy maga után, mert sajnos keveset nyomni belőle nem lehet, ezért sajnos néha pazarolok... Utazásnál a súlya miatt nem túl praktikus, de abban biztosak lehetünk hogy nem fog kifolyni, de eltörni se könnyen, az üveg tényleg elég masszív.
A színválaszték kicsit gyér, mindössze 5 színből tudunk válogatni, de ha a drogériákban kapható alapozókkal hasonlítjuk össze, teljesen rendben van, ott is kb, ennyi szín az átlag.
Én a legvilágosabb Porcelain árnyalatot választottam, ami mostanra már kicsit sötétnek bizonyul, mert ahogy megyünk bele egyre inkább a télbe, én annál inkább kifakulok. 
Állagra számomra egy elég kellemes alapozót kapunk, kicsit folyékony, de épp annyira, hogy még kézzel is szépen el lehessen dolgozni. Kellemes púderes illata van, semmi hivalkodó. Fedése lepett meg leginkább, építhető, így kb. a közepes, amit elérhetünk vele. 
Tartóssága is rendben van, nálam kibírja a napot, maximum egyszer szoktam újrapúderezni, de sokszor azt is elfelejtem. :)
Ami nagyon fontos, hogy aki a matt alapozókat szereti, szerintem ezzel ne próbálkozzon, legalábbis először ne teljes méretben, csak mintában. Én nagyon kedvelem ezt a fajta finish-t ami marketing nyelven "ragyogó", főleg télen, amikor amúgy is hajlamos fakónak tűnni. Púderrel lehet egy kicsit enyhíteni ezen, emiatt is szeretem.
Igazán pluszpontnak számít nálam a fényvédő, SPF 20 van benne, ami teljesen korrekt egy alapozóba. Sajnos egy kicsit ragad, ami engem azért nem zavar annyira, mert púderezni szoktam mindig, hogy a korrektort és alapozót fixáljam és egységesítsem az egészet, de ha valaki nem szeret púdert használni, annak ez zavaró lehet.
Amit sosem tudok hova tenni azok a "különleges" összetevők. Ebben az alapozóban fehér zafír kivonat van. Egyet elmondhatok, soha senki ne vegyen meg egy terméket azért, mert van benne arany, gyémánt vagy zafír. (Természetesen nem ékszerre gondolok itt. :) ) És itt most nem azt kérdőjelezem meg, hogy benne van-e ez az összetevő vagy sem. Az összetevő lista szerint igen. Hanem azért, mert egyszerűen nem hiszek abban, hogy ennek bármilyen szerepe lenne abban, hogy mennyire működik a bőrömön.
Az hogy mennyire luxus mindenki maga döntse el, mert ez attól is függ, hogy ki mit engedhet meg magának. Annyit elmondhatok, hogy az én véleményem szerint simán felveszi a versenyt a Max Factor, Loreal, Bourjouis és egyéb hasonló kategóriás márkák termékeivel.
Összességében én azt gondolom, hogy egy korrekt árért, korrekt terméket kapunk, ami bár nem hibátlan, nálam működik és szeretem. Újravenni... nem hiszem... ilyen még sosem fordult elő velem. :D




Nagyon kedvező áron csomagban jutottam hozzá még karácsony előtt, és azóta is használom, tesztelgetem. Ami a nagy előnye az a hatalmas hátránya is, az óriási tükör, amit belepakoltak. Egy egész sminket nyugodt szívvel el lehet készíteni vele, de sajnos nagyon vastag és nagy, egy kicsi pipere táskában nagyon sok helyet elfoglal. Nagyon sokat utazom, úgyhogy nálam praktikusság tekintetében megbukott. A csomagolásban a másik nagyon zavaró számomra a fényessége, minden meglátszik rajta, alig ér hozzá az ember.
Na de ha a másik oldalt nézzük, akkor nagyon szépen tud mutatni, ha kitesszük a pipereasztalunkra, akár ezt akár az alapozót... Kinek mi a fontos, nálam jelen helyzetben az előbbi.
Viszont magával a termékkel sok bajom nincsen. Nekem a kettő kapható szín közül a világosabb Fair Silk van meg. Teljesen jól végzi a dolgát, mattít, de nem annyira hogy egészségtelennek tűnjön, nem változtatja meg teljesen a alapozó finishét. Nagyon finom állagúra van őrölve  a por, ha lehet ilyet mondani, így egészen vékonyan is fel lehet vinni.
Összességében szerintem ez is megéri az árát, főleg ha akciósan szerezzük be.

Az alapozóra és a púderre is igaz ezeknél az árnyalatoknál, hogy elég természetes színe van inkább rózsaszínes beütéssel, mint sárgással.

Próbáltátok már valamelyiket? 

1 megjegyzés :

Pedig a karodon totál sárgának tűnik ahhoz képest, hogy "rózsaszínes beütése" van.
Egyébként örülök, hogy végre lép az Avon ebbe az irányba, de a kivitelezés sose ment nekik igazán.

Megjegyzés küldése