2012. december 2., vasárnap

Szem körüli problémák




Van olyan köztetek, akinek teljesen az ellentéte a szem alatti bőr az arcbőrének? Én jelentkezem, nálam ez a helyzet áll fenn. A bőröm egyértelműen kombinált, erősen pattanásokra hajlamos, ezzel ellentétben a szem alatti terület csontszáraz, viszont a szemhéjam egyértelműen zsíros. Ezekre a problémákra igazán speciális ápolás, sminkalap szükséges (szemhéjalapról egy későbbi tesztben...)

Miért is? Egyértelmű, hogy az arckrémem kevés lesz erre a területre, még ha az összetevők miatt alkalmas is lenne ennek a résznek az ápolására. Tehát teljesen külön krémre van szükségem. A gazdagabb szemkrémeknél kezdtem el nézelődni, de az olcsóbb kategóriát hamar kilőttem, (mert semmi sem vált be) a drágább részlegen kezdtem keresgélni. Persze az összes eladó akitől tanácsot próbáltam kérni, mind óvaintett a gazdagabb krémektől, hiszen nekem biztosan nincsen szükségem rá, fiatal vagyok, nem kell az még nekem... 

Hogyan vettem észre, hogy gond van a szemkörnyékemmel? Buta kérdésnek tűnik, de kb. fél évvel ezelőttig fel sem tűnt a probléma, (a zsíros szemhéjat kivéve). Éppen "tökéletes" szem alatti korrektort vadásztam és észrevettem, hogy mindegyik borzalmas, beleül az apró ráncokba, sőt volt ami ki is szárította, (Mac Mineralize) aminek pedig még hidratálnia is kellett volna. Iszonyatosan zavart az odaszáratt "festék" a szemem alatt, úgy éreztem itt nem csak a korrektorokkal lesz a gond.

A Bobbi Brown krémeknél kötöttem ki, és ott is az Extra Repair szemkrémmel szemeztem, de az ára miatt győzött a józanabbik felem, inkább a "gyengébb" változatot vettem meg, ami csomagban volt ugyanazért az árért, így kétféle arckrémet is kipróbálhattam Bobbitól... Hydrating Eye Cream nevezetűt választottam.

Arra jutottam, hogy korrektorból is egy gazdagabb, krémesebb verziót választok, a Bobbi Brown Corrector-t. Bár az üzletben a sminkes azt mondta, hogy ezt a krémes korrektorral együtt ajánlott használni, nem hallgattam rá, mert a két nehéz korrektor nagyon megcsúszott egymáson.
Ez a korrektor (Light Bisque) nem bőrszínű, hanem kb. malacrózsaszín, ami arra hivatott, hogy a sötét karikák színét semlegesítse. Szerintem egészen jól működik, felébreszti a tekintetet, viszont én rá szoktam menni BB krémmel, alapozóval vagy egy hígabb bőrszínű korrektorral, mert nagyon elüt egyébként az arcom többi részének színétől.
Összességében a krémmel és a korrektorral is elégedett vagyok. Mióta ezt a krémet használom sokkal kisimultabb a bőr ezen a területen. 

Én mindenkinek ajánlom, hogy vagy az arckrémével (ha az megfelelő erre) vagy egy külön szemkrémmel esetleg egy másik szárazabb bőrre való arckrémmel kenegesse ezt a területet, mert itt kezdenek el legelőször látszani a ráncok. És mint a betegségeknél, itt is sokkal egyszerűbb és hatékonyabb a megelőzés, mint már a meglévő ráncokat eltüntetni.

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése