2012. december 6., csütörtök

Megjött a Mikulás!! :)


Sajnos nem nagyon kapok már (komolyabb) ajándékokat Mikulásra, ezért idén úgy döntöttem meglepem magam. Sikerült egy elég jó adventi ajánlatot kifognom az Avonnál (ami még 15 napon keresztül tart, csak minden nap más ajánlatokkal, adventi naptár szerűen), egy Luxe csomagot, amit nevetséges áron kínáltak.

Eddigre már beszereztem egy Luxe alapozót, amit imádok (teszt hamarosan!), úgy éreztem ezekkel nem lőhetek mellé. Jól gondoltam... :) Hozzácsaptam még egy szájfényt amire nagyon fájt a fogam, így lett meg az én kis Mikuláscsomagom! 

Remélem mindenki kitette már a csizmáját, Boldog Télapót Mindenkinek! :)

Ti meg szoktátok magatokat ajándékozni ilyenkor? Esetleg másoktól kaptok valamit?

1 megjegyzés :

Kezdem sajnálni hogy nem vásároltam be ezekből a termékekből amikor bemutató ajánlatként lehetett volna :-)
Kíváncsian várom a teszteket!
Én megleptem ma magam néhány (sok) lakkal, egymásnak max egy csokit szoktunk venni :-)

Megjegyzés küldése