2012. december 23., vasárnap

Karácsony előtti életképek

Az elmúlt két hét igencsak kimerítő volt számomra. Sorozatos ajándék után rohangálás (mindenkinek állandóan tökéleteset akarok venni) munka és munka meg persze este 11-ig tartó mézeskalács sütés! :) 
A puccos céges karácsonyi buli neve után is pipát tehetek a listán, és már néhány ajándékot is megkaptam/átadtam.
Az ünnepekre hazautaztam, de számomra fontos volt, hogy a lakásomban is "megemlékezzek" a karácsonyról, így egy mini cserepes fenyőt szereztem be az Ikeából, ami alá besorakoztattam mások ajándékait, amit majd tőlem fognak kapni. Amit a képen láthattok, az kb. a fele állapot, kb. kétszer ennyi ajándékot vettem a szerettemnek a végére. Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én ha járom az üzleteket folyamatosan jutnak eszembe a dolgok és egyszerűen nem bírom otthagyni, annyira átélem, hogy mennyire fog neki majd örülni az illető, aki kapja.
Mi idén a cégnél is ajándékoztunk, karácsonyoztunk. Húztunk nevet, mint az iskolában, de azért különbözött attól, nem árultuk el kicsodát még akkor sem ha körmönfont módon megpróbáltak behúzni a csőbe. :)
Egyszóval eléggé kimerültem, örülök a most következő pihenésnek... 
Nektek hogy teltek a karácsony előtti napok?

Mindenkinek Boldog Karácsonyt kívánok! :)





4 megjegyzés :

Azt a fekete mécsest annyira meg szerettem volna venni, de valahogy mindig elmaradt. A mézeskalács hadsereg is nagyon csábító!

Nagyon érdekes az a gyertya és tényleg érdekelne hogy oldották meg a színváltozást... :)

Pontosan sajnos nem tudom megmondani, az egyik kolléganőm szerezte be Budapesten, talán a 18. kerületben, de van webáruházuk is... Az Allee-ban is árultak ilyet, de azok 2000 Ft-al drágábbak voltak, mint ezek.

Megjegyzés küldése