2012. december 30., vasárnap

Audrey egy külföldi magazin címlapján


Egy amerikai magazin januári címlapján Audrey Hepburn. Megmondom őszintén engem kissé meglepett a dolog, de jobban belegondolva szerintem elég megkapó. 
Bár sosem voltam rajongó és a filmjei közül is csak egyet láttam (még), mégis képeket nézegetve a színésznőről mindig valami különleges érzés jár át. Olyan különleges, olyan finom és egyedi. És mindig fel is merül bennem a kérdés: vajon születhetnek még napjainkban is ilyen meghatározó "sztárok"? Nem épp a legjobb szó erre, de más hirtelen nem jut eszembe.
A magazinban egyébként egy képsorozat jelent meg Audrey-ról, nekem nagyon tetszett, csak az újság ára tartott vissza attól, hogy haza is hozzam (kb. 3000 Ft)

Szoktatok külföldi magazinokat vásárolni? ha  igen, melyiket?

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése