2012. november 15., csütörtök

Új matt rúzs Bobbitól

Bobbi Brown neve régóta ismerősen cseng számomra, de sajnos csak mostanában jutottam el odáig, hogy jobban odafigyeljek és felfedezzem ezt a márkát. Szerintem ő az, aki elérte azt, amire egy nő vágyhat. Fantasztikus karriert futott be és megalkotta a saját néven futó márkáját, nem is akármilyen minőségben. 
Én amiket eddig próbáltam tőle termékek, egytől egyig le a kalappal, fantasztikusak. Az árak elég borsosak, de egy-egy különleges minőségi darabra megéri beruházni.


Most új rúzsokkal rukkolt elő, mégpedig a "Creamy Matte Lip Color" nevezetűvel. Hagyjuk a marketinget, hogy mit ígér én őszintén szólva el sem olvastam, csak a képeket néztem meg és a rúzsokat a boltban. Hihetetlenül pigmentáltak, egy húzással nagyon intenzív színt kapunk. Most a számon egy mély lilás-bordós szín van, ősszel az ilyenek a kedvenceim (körömre is). Talán úgy lehetne fogalmazni, hogy ezek "testesebb" rúzsok, mint amikkel eddig találkoztam. Ha van lehetőségetek rá, mindenképpen kukkantsatok rá élőben, álomszépek.






3 megjegyzés :

Szia!
Annyira tetszik ez a rúzs, de sajnos nem tudok "hozzájutni", mert vidéken lakom. Nem szeretnék tolakodó lenni, de muszáj megkérdeznem: ha előre átutalnám a rúzs árát (és a postaköltséget), megvennéd nekem az egyik árnyalatot? Nyugodtan mondj nemet, vagy igent:) - és még egyszer bocs, hogy így lerohantalak.

Persze, én is örültem volna, ha valaki megteszi annak idején értem, amikor még nem a fővárosban laktam! :) Válaszd ki a színt! ;)

Köszi szépen, nagyon rendes Tőled :)
A részleteket inkább beszéljük meg e-mailben. (gigitogirls@gmail.com, ugye?)

Megjegyzés küldése