2012. november 12., hétfő

Tesztdömping




Az elkövetkezendő hetekben szeretnék sok mindent bepótolni! Ígértem még annak idején fotókat az esküvői sminkről, amit készítettem, egy kis beszámolót, hogyan is készültem fel az ara sminkelésére. 
A hónapok alatt rengeteg termék összegyűlt, amiket kipróbáltam, próbáltam megszeretni, de mégsem ment és ami kedvenccé lépett elő, ezeket mind-mind igyekszem megmutatni Nektek.
Sajnos a termékek új állapotáról kevés kép lesz, a már említett okok miatt (lásd előző poszt), de azért igyekszem egyéb termékfotókkal is illusztrálni a posztokat. Az eddigi tesztek színvonalát, részletességét igyekszem tartani. Sok termék időközben el is fogyott, amiről érdemesnek tartok beszámolót írni, arról így is fogok.
Egyébként volt kettő-három nagy márka "fellángolásom" is, ez egyik a Lush, a másik a Bobbi Brown, de ezekről majd később...
Nemrég egyébként Avon Tanácsadónő is lettem, ami számomra borzasztóan izgalmas feladat, szeretek ilyen témában tanácsokat osztogatni, és ha kérnek instrukciókat, nagyon szívesen segítek. Emiatt valószínűleg kicsit megszaporodnak az Avon témájú posztok is, mert szeretném a sok régi rossz beidegződést feloldani az Avonról, mint márkáról és minőségéről, megmutatni azokat a termékeket, amit szerintem érdemes kipróbálni és megvenni. Mindemellett  igyekszem megtartani az egyensúlyt  a dolgok között.
Hirtelen ennyi mindent sikerült összeszednem, amit a képeken láttok, de ennél azért több termékről van szó. Ha van kedvetek, akkor írjátok meg miről szeretnétek először posztot, ha nagyon kíváncsiak vagytok vagy épp vásárlás előtt álltok.

5 megjegyzés :

Az ott egy Nars szemhéjalap? Engem az érdekelne legjobban.

Szia Gigi!

Mi újság a Paula's Choice termékekkel? Használod még őket? Ajánlod a márkát? Ha igen, tudnál ajánlani hidratálót ettől a márkától? Azon is gondolkozom, hogy Biodermát veszek. Neked melyik vált be jobban?

Igen, használom még őket, hámlasztókat és antioxidáns szérumot, azt másik márkából nem nagyon lehet találni. Mindenképpen ajánlom a márkát, szerintem kiemelkedő. Hidratáló krémet úgy tudok ajánlani ha megírod a bőrtípusod. A Biodermának általában "alap" hidratáló krémei vannak. Tehát hidratálni jók de ha egy kicsit többet vár az ember akkor már nem. Paula krémjei tele vannak antioxidánsokkal, peptidekkel, ami az öregedést előzi meg. Arc és sminklemosónak a Bioderma H2O vált be a legjobban nekem, a sokadik flakonnal fogyasztom és le nem cserélném.
Paulával egy gondom van, hogy rendelni kell és ez néha nekem kicsit macera, mert ha rendelek akkor már több mindent rendelnék...

Köszi a gyors választ.:)
Huh, hát szerintem én nem is tudom milyen a bőröm, azt hiszem vízhiányos. 23 éves. Nyáron nem sok gond van vele, hajmosás után néha kicsit száraz, télen hajlamosabb kiszáradni. Kicsit mitesszeres, pattanásom nem igazán van. Néhol apró erek láthatók, sok anyajegyem van, és összességében sztem viszonylag egyenetlen színű a bőröm. Van a homlokomon egy ránc, ami nem akar eltűnni:), és félő, hogy egyre több lesz belőle. A szemkörnyéki bőröm elég vékony, nagy karikáim vannak, arra is kéne vmi megbízható. Inkább tehát száraz, nem olajos bőröm van, szerintem eléggé hajlamos a ráncosodásra. Így én mindenképpen olyanban gondolkodom, aminek már van egy kicsi ránctalanító hatása, megelőző jelleggel. A Bioderma lemosója nekem is bevált, de hidratálónak eddig csak vásárlás mellé ajándékba kapott krémeket használtam, mint Clinique, Vichy, de nem tartom őket olyan jónak.

Megjegyzés küldése