2012. november 11., vasárnap

Régi - új, új és régi, újra indul a blog!


Sziasztok! :)

Hosszú szünet után újra itt vagyok, újrakezdem a fotózást, írást. A tesztelést nem, mert mióta nem írtam a blogot, addig is nagyon sok terméket próbáltam ki és azóta is keresem az "igazikat". 
A leállás hátteréről néhány szóban. Tavasz végén elkezdtem munkát keresni és sajnos rá kellett döbbennem mennyire kevés munkalehetőség van vidéken, akár a nagyvárosokban is. Majd meghoztam egy hatalmas döntést: fel szeretnék költözni a Fővárosba. Felmondtam Pécsen az albérletemet, anélkül, hogy biztosan tudhattam volna, hogy lesz állásom rövid időn belül...

Ezután gyakorlatilag nem telt el két hét és megkerestek egy állásajánlattal. Interjú, döntés, kiderült, hogy felvettek. Juhééé, de most mi lesz velem? Eddig tanultam, most dolgozni kezdek, ráadásul teljesen új városban, egyedül, mint az ujjam. A környezetem csak nézett nagyokat és kérdezték, hogy Te most tényleg Pestre akarsz költözni? A válaszom habozás nélkül igen volt. Okokat nem tudtam mondani, de már elég régóta Budapestre vágytam és ez abban az időszakban fogalmazódott meg bennem tudatosan. Egy hónap szünet, nem kezdhettem egyből, Pécsről viszont el kellett költöznöm. Az átmeneti időszakot kicsit nehezen éltem meg, a cuccaim szanaszét, nagyon mehetnékem volt már. Következett a lakáskeresés, bérlés majd a költözés. 

Elkezdtem dolgozni, netem nem volt, még most is csak mobilnet. Elképzelhetetlen volt ebben az időszakban termékeket fotózni, egyáltalán posztot írni. Már nagyon régóta bennem volt az újrakezdés, amint kicsit összeszedtem magam, de a régi template már nagyon rossz volt, nem tudtam kezelni, és már a régi nevet sem tartottam megfelelőnek. A netes felületek szerkesztéséhez pedig egyáltalán nem értek, segítséget kellett kérnem, ez mind-mind húzta az időt. :( 
Lehetséges, hogy még változik pár dolog, de most már azt hiszem nagyjából rendben van a felület, én is és folytathatom, amit elkezdtem lassan két éve csak új néven. Régi blogról átirányít benneteket egyébként az újra.
Az új név onnan jött, hogy egyrészt imádom az ecseteket, másrészt szeretnék mindenkit arra bíztatni, hogy kapja elő az ecsetét és sminkeljen, ápolja a bőrét, haját és mindezt beszéljük is meg, ecseteljük a különböző témákat velem együtt. Remélem tetszeni fog az új cím és a régi-új én! :) 
A facebook felülettel még nem tudom mit csináljak, mert átnevezni ilyen követőszámnál már nem lehet, lehet újat fogok csinálni az új névhez... ti mit gondoltok?

Köszönöm, hogy itt vagytok Ti is újra,

gigi ;)

12 megjegyzés :

Pont tegnap néztem a blogot és láttam, hogy szét van kapva, nemigen működött. :)
Mindig is szimpatikus voltál és azután, hogy egy ilyen döntést meg tudtál hozni és véghezvitted, amit akartál, hatalmasat nőttél a szememben.
A facebook oldallal nem tudom, mit lehetne kezdeni, esetleg írni nekik, hogy mindenképpen át akarod neveztetni?

Várjuk szeretettel a posztokat, örülünk Neked! :)

Jajj de örülök. :) Szerintem csinálj új facebook oldalt, és a régire és itt is írd ki, hogy nyomás át. :)

Amúgy rettenetesen tetszik az új név. Szuper ötlet volt váltani! :)

De jó, örülök, hogy megint rendszeresen olvashatlak majd :)

hiányoztál...megmondom őszintén, kevés az ilyen blog ma Magyarországon, amit ilyen precízen és következetesen vitt irányba vezetnének.

De jó, hogy újra itt vagy. Nagyon hiányoztak a posztjaid. :)

Jó munkát :)

Köszi mindenkinek a kedves szavakat, szuperek vagytok! :)

Megjegyzés küldése