2012. november 27., kedd

Bobbi Brown BB krém

Nem is gondoltam volna, hogy az új lakásban és ebben az időben majd ennyire nehéz lesz fotózni. Próbálkoztam és próbálkoztam, de egyszerűen vállalhatatlan képek születtek. Miközben szelektáltam, még ezek azok a képek, amikre azt mondom, hogy okés, igyekszem minél előbb áthidalni a problémát...

Számomra az év vége nagy várományosa a Bobbi Brown BB krémje volt. Minél előbb magaménak akartam tudni, ugyanis mostanában egyszerűen szerelembe estem a BB termékekkel. 20%-os kedvezménnyel sikerült hozzájutnom, egyébként a normál ára 9800 Ft, ami közel sem sorolható az olcsó kategóriába. Egyébként mostanság kezd tele lenni nálam a "padlás" a BB krémekkel, mert már nem csak a csapból folyik, hanem mindenütt, de azért mégis a kedvenc márkám saját kiadására kíváncsi lettem. :)
Sem csomagolásban, sem színárnyalatában, sem állagban nem hasonlít ez a BB krém a koreai társaihoz. Ezenkívül még egy "nyugati" BB-t próbáltam eddig és az Maybelline volt, ami egyáltalán nem jött be. csomagolását tekintve tipikus Bobbi, fekete tubus, fehér feliratokkal, semmi hivalkodó, praktikus táskába dobós, könnyen utaztatható.
A koreaiakhoz hasonlítva ez sokkal könnyedebb krém és a fedése is gyengébb, még azokkal az ázsiai krémekkel összehasonlítva is, amelyek abban a kategóriában enyhe fedést ígérnek. 

Öt féle árnyalatban létezik, (Extra light, Light, Fair, Medium, Medium to dark) de hozzánk a legvilágosabbat (Extra light)  nem hozták be természetesen, pedig szerintem lenne rá igény itthon is. Nekem az itthon kapható legvilágosabb van meg, a Light.

Bobbi Brown BB krémmel
Ami minden BB sajátja az a magas fényvédőfaktor, ebbe a krémbe spf 35 került, ami szerintem szuper. Az összetevőket is érdemes szemügyre venni a Krémmánián. Van benne antioxidáns, sok-sok hidratáló anyag, gyulladáscsökkentők és még egy peptid is! Semmi alkohol, semmi parabén, sem illatanyag ami még a Chanel alapozómban illetve az érzékeny bőrre ajánlott krémekben is van... Ezért hatalmas piros pont Bobbinak. Nem is kell ezekután megindokolnom miért szerettem volna annyira kipróbálni.
Használata után egészséges bőrképet kapunk, szépe fedése van, komolyabb bőrhibákat semmiképpen nem tüntet el, és extra tartósságot sem várhatunk tőle, de nem is ez a célja, ezt nem is  ígéri. Hétköznapra szerintem tökéletes, nem lesz vakolat az arcodon, igazán könnyű viselni. A finish közel sem mondható mattnak, de az évnek ebben a szakaszában személy szerint imádom így látni a bőrömet, a púdert is sokszor elhagyom.
A márka sajátja, hogy sárga tónusú alapozókat gyárt (ennél sincs ez másképp), egyszerűen Bobbi szerint nincsen rózsaszín bőrű ember. Mindenki eldöntheti magában, hogy elfogadja-e ezt az állítást vagy sem. Én kicsit meginogtam abban, hogy tényleg rózsaszín tónusú-e a bőröm, mert minden sminkes mást mond akivel találkozom. Egy dolog viszont tény, hogy kipirosodásra hajlamos, ezért a sárgás tónusok ezt könnyebben eltüntetik.
Összességében én elégedett vagyok a termékkel, érdemes kipróbálni legalább egyszer, de számomra akkora nagy áttörést nem hozott a sok kipróbált termék után, hogy újra megvegyem, ha elfogy.


3 megjegyzés :

Szia!
Van esetleg bármi tapasztalatod a következő Bobbi termékkel?
http://www.bobbibrowncosmetics.com/product/2336/19429/index.tmpl
Kíváncsi lennék rá

Szia!
Sajnos nincsen tapasztalatom ezzel. De nagyon elfogult vagyok Bobbival, úgyhogy én azt javaslom, hogy menj be az üzletbe és kérd meg a Bobbi sminkest, hogy tegye fel neked. Ők tényleg értenek hozzá, így szakszerű véleményt is kaphatsz. Ne felejtsd el megnézni természetes fényben az eredményt, hogy tetszik-e! :)

Szia!
Igen, ez volt a terv, köszönöm!

Megjegyzés küldése