2012. május 20., vasárnap

She körömlakk - "Méreglila"

Gyorsan bejelentkezem két csomópont között, megmutatom a legújabb szerzeményem, egy körömlakkot. Nagyon szeretem a lila színt, éppen ezért nem is értem hogy lehet ilyen kevés lila lakkom. Talán meg sosem futok beléjük vagy van más is ami tetszik mellette... ki tudja. Mindenesetre most kifejezetten lilát kerestem a dm-ben és ez nagyon megtetszett. Jól néz ki ez a minimál lego csomagolás, de nekem valahogy fura, hogy túl lehet tekerni a kupakot... A lakk egyébként nagyon jól fed már egy rétegben is, itt két rétegben láthatjátok.
She - 233 (név az sajnos nincs)

Ti szeretitek a lilát körmön? 

2 megjegyzés :

Nekem van egy lila Essences lakkom, azt szeretem, de egy She lakk tartós?

Zenzen, nem rosszabb bármelyik körömlakknál. Annyira biztos tartós nekem, mint egy essence. :)

Megjegyzés küldése