2012. május 16., szerda

Paula's Choice hatalmas haul

Nagyon izgatott voltam egy újabb Paulás rendelés miatt, de még várni akartam, amíg megérkeznek Apolkától a minták, de most sikerült összejönnünk hárman, így elértük azt az összeget, hogy nem kellett postaköltséget fizetni, aminek én nagyon örültem, úgyhogy nem is volt kérdés a rendelés.
Ha valakit érdekel 150 Eurót kell a kosárba tenni, hogy automatikusan lenullázódjon a szállítás, ami nálam 8 Eurót jelent. (mert már felhasználtam az első rendelés által a kedvezményes szállítási lehetőséget). 
Ha valami nagyon tetszik, akkor kampányolok. :D Na nem az utcán, hanem a baráti vagy családi körben. :) Így végigfutott már egy BB krém láz is a barátaim körében, most a Paula's Choice márkán volt a sor. A hámlasztás mindenkinek az érdeklődését felkeltette, természetesen felhívtam a figyelmet a fényvédelem fontosságára a hámlasztás mellett, ami meg is látszik a rendelésen. :D A fényvédők ráadásul akciósak voltak, úgyhogy kb. 4500 Ft-ért hozzájutottunk a 45 faktoros 148 ml-s krémhez, ami szerintem nagyon szuper. (Eddig Biodermát használtam, ami drágább)
Tervezem egyébként hogy teljesen áttérek erre a márkára, mert nagyon tetszenek a termékek és csak olyat venni más márkától, ami nem kapható itt.

A lényeg azt hiszem, amit én vettem. Nagyon szerettem a mintában kipróbált 10 %-os AHA hámlasztó hatását, de nekem a folyadék használata macerás, így gél vagy krém alternatívát kerestem. Sajnos AHA-ból kisebb a választék Paulánál, mint BHA-ból, de azért sikerült kiegyeznem  egy 8%-os géllel.
Ezen felül két krémet választottam, az egyik egy kémiai fényvédőt tartalmazó krém, amiben antioxidánsok is vannak, nem zsírosít, vízálló és testre is lehet használni. Én azt tervezem, hogy ez alá nem teszek már hidratálót csak szérumot nyárra, mivel a fényvédőn kívül vannak benne egyéb értékes anyagok is, így el tudom kerülni még egy réteget.
A másik az új natúr vonal krémje. Mindig is nagyon szerettem volna, hogy natúr termékeket használjak, de sok rossz tapasztalatom volt és most már azt is tudom, hogy attól még hogy valami natúr nem biztos, hogy jó is. Ennek a leírása és összetevő listája felkeltette az érdeklődésemet, meglátjuk.
Ha szeretnétek írok majd egy posztot a hámlasztásról, mit hogyan kell használni és a tapasztalataimról.

Próbáltatok már valamit ebből a márkából? Tetszett?

7 megjegyzés :

Engem is nagyon érdekel ez a márka, már én is nézegettel azt a natúr krémet. Olyan jó, hogy nincs benne alkohol, meg is lepődtem mikor észrevettem:) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy neked hogy válik be.
A hámlasztásról is olyan jó lenne ha írnál, mert én pl olyan alap dolgokkal nem vagyok tisztában, hogy ezt nyár kivételével lehet állandóan, vagy mondjuk csak egy évben 2x?

Éngemis érdekel a natrúr kence, a hámlasztás is.. :)

Engem meg a fényvédő érdekelne nagyon (főleg amíg még akciós). Tervben van, hogy végre belevágok a rendelésbe és a fényvédők közül pont ez és a 30 faktoros spray változat között nem tudok dönteni. Elég zsíros a bőröm és a spray-ről egy kicsivel jobb véleményeket olvastam, de ez a krém meg mégiscsak 45 faktoros...Szóval érdekelne, hogy ez a krém mennyire matt.

Oké csajok, vettem, írok akkor mindenről. :)

csill87, ha lenne benne alkohol akkor meg se vettem volna! nagyon jók az összetevői sztem!

Betti, az első tapasztalatok el tudom Neked mondani. Nem mattít, ez már biztos, de nem olajos vagy zsíros az utóérzete. tehát konkrétan nem mattít le, mint egy mattító krém, marad fénye. Viszont nagyon jól tapad a bőrömhöz, ebben látom a vízállóságát este pedig nehezebb lemosni, mint a Bioderma AKN Mat-ot. Nekem az tetszik, hogy rengeteg van benne és most csak 15,6 Euró!

Köszi az első tapasztalatokat!Már ez is sokat segít a döntésben. :)

Szuper kis csomag, alig várom a teszteket!

Megjegyzés küldése