2012. május 31., csütörtök

Kipróbáltam - Paula's Choice minták

Tudtátok, hogy a kedvenc bőrápoló márkám által forgalmazott összes termékből lehet mintát is rendelni? Szerintem ez fantasztikus! Bár fizetni kell érte, az eredeti termék töredékéért juthatunk hozzá egy-egy mintához és amit még hozzá kell tennem, hogy egy minta nem csak egy alaklomra elég! Terméktől függően változik a mennyisége a mintának, de mindegyik jó pár alkalomra elég. Én őszintén szólva annak is nagyon örülnék, ha itthon a parfümériákban is lennének minták, még ha fizetnem is kéne érte egy-kétszáz Ft-ot, a drágább termékeknél főleg...

Gondoltam egy mini összefoglaló erejéig leírom a gondolataimat a minták elhasználása után mi is a tapasztalatom velük.


RESIST Optimal Results Hydrating Cleanser

Az öregedés megelőző vonal egyik tagja. Nagyon kíméletes arclemosó, sokkal kevesebb elég, mint az általam  jelenleg használt Clinique-ből. Krémes lemosó, egyáltalán nem habzik, aki ehhez szokott, annak talán elsőre furcsa lehet, de ennek ellenére mégis jól tisztít. Nincsen utána húzódó érzés. Ez egy lemosó, nyilván nincsen a használat után "wow faktor", de teszi a dolgát, a sminket önmagában ugyan nem szedi le, de sajnos még ezt a hatást is elég kevés lemosó tudja, pedig szerintem ez lenne az alap. Hidratáló lemosónak van írva, nyilván nem hidratál úgy, mint egy krém, de én amire számítottam azt be is tartotta.

RESIST Advanced Replenishing Toner

Jól kiegészíti az előző lemosót, tisztít és hidratál is, nagyon jól előkészít a következő lépésre. Elhagyható lenne ugye, mert tonik, de szívesen nyúltam mindig hozzá, mert ad egy kis extrát a bőrömnek. nem irritál, nem szárít.

RESIST Intensive Wrinkle-Repair Retinol Serum

Na ebben benne van a "wow faktor"! Imádtam, amíg el nem fogyott! Éjszakai szérum, hasonló az állaga, mint az antioxidáns szérumnak, csak hígabb, de ez is "olajos". Azért tettem idézőjelbe, mert nem a klasszikus olajra kell számítani, nem fogja eltömíteni a pórusokat, sőt nem is képez fura réteget a bőrön. Szépen beszívódik, és másnap reggelre pihe-puha kisimult bőrrel ébredek. Ez az, amit teljesen biztosan meg fogok venni nagyban!! :)

Redness Relief Treatment

Ez egy folyadék, ami nem tonik, nem is hámlasztó, hanem pirosságot és gyulladást eltűntető funkciója van, alkalomszerű használatra, mint egy maszk, csak folyadék és nem is kell lemosni. Csodát nem kell várni tőle, egy hatalmas gyulladt pattanást nem fog egyik pillanatról a másikra eltűntetni. Én inkább egy "nyugtató löketnek" :D nevezném, hamarabb eltűnik a pirosság és a pattanás... Borotválkozás után is ajánlják akár férfiaknak is, szerintem ezt is be fogom szerezni, más márkánál nem igazán van ilyen termék.

Skin Perfecting 2% BHA Gel Exfoliant

Erről fogok írni részletesen nemsokára, mert megvettem nagyban is. Egyszerűen imádom, minden nap használom, tényleg tűnnek el az elszíneződések és a hegek, én nagyon elégedett vagyok! :)

Összességében azt mondhatom, hogy jópár Paula's Choice terméket kipróbáltam az elmúlt fél évben és nagyon elégedett vagyok. Nem kell félnem attól, hogy bármelyiknél irritáció lép fel, nagyon jól tolerálja az érzékeny bőröm. Nem veszek zsákbamacskát, a honlapon minden összetevő fel van tűntetve, sőt ha kétes összetevőt tartalmaz a krém (pl. kémiai fényvédő) akkor arra külön figyelmeztetnek vastagon szedett betűkkel  a termék leírásánál. 
Hangsúlyozom, egyik sem csodaszer, varázskezelés, amivel minden bőrhibád azon nyomban eltűnik, de mióta ezeket a termékeket használom, jobban néz ki a bőröm, mint eddig bármikor!

Ha rendelnétek: http://www.paulaschoice-eu.com/. Ha csak mintákat rendeltek, akkor a szállítás fele annyiba kerül, kb. 4 Euró.

Nektek van tapasztalatotok bármelyik termékükkel kapcsolatban?

Nem szponzorált poszt, nem állok kapcsolatban a márkával, csak a magyarországi képviselővel, Apolkával. A cikk az őszinte véleményemet tartalmazza, fizetséget nem kapok érte.

2 megjegyzés :

Nagyon jókat olvasok mindenhol a Paula's Choice-ról, szerintem én is ki fogom próbálni :)

Nagyon részletes leírást írj, kérlek, mert már a rendelés gombon az ujjam, eddig annyira felvillanyozott.:D
Hátulütőkre is (ha vannak), hívd fel kérlek a figyelmet. Érdemes beszerezni önmagában a hámlasztót?

Megjegyzés küldése