2012. május 8., kedd

Glitter Gal - Fukszia 3D Holo

Néhány hete megkerestek a Körömlakk webáruházból, hogy szívesen küldenének tesztelésre a csak náluk kapható ausztrál holografikus körömlakkokból. Természetesen igent mondtam.

Sajnos a boltokban a holografikus lakkok nem igazán elterjedtek, legalábbis én ritkán találkozom velük, így hirtelen az egyik régi limitált kollekciós Chanel holografikus lakk jut eszembe, amiről azóta is sok helyen beszélnek és keresik a tökéletes dupe-ot illetve reménykednek, hogy egyszer majd egy másik kollekcióban visszahozzák, annyira szép volt az a lakk...
Első ránézésre nagyon kicsinek tűnik a lakk (9ml), de ha közelebbről megnézzük, már nem is annyira. Összevetettem a többi fellelhető lakkommal és a következő eredmény született: Rimmel 8ml, essence 5ml,  Astor 6ml, Catrice 10ml, Avon 12ml, Opi 15 ml. Egyszóval a középmezőnyt erősíti, tehát a 9ml lakk nem is olyan kevés, mint amilyennek első ránézésre tűnik.
Napsütésben
Napsütésben
Nem vártam semmit ettől a lakktól, mert még sosem próbáltam hasonlót sem. Nagyon örültem annak, hogy könnyen lehet az ecsetével festegetni, nem csíkoz, pont annyit lehet felvenni, amennyit kell. A száradás nálam csillagos ötös. Utálom azokat a lakkokat, amik lassan száradnak, mert én vagyok az a lány, aki biztosan belenyúl a már félig megszáradt lakkba, mert nem bírom kivárni a teljes száradást. :) Többek között ezért nem szoktam soha 3 rétegben lakkozni. Ennél a lakknál már kezdhettem is a második réteget amikor végigértem mind a tíz ujjamon. Kettő rétegben is jól fedett, de éreztem, hogy kell ennek még egy harmadik és ha már eddig is ilyen jól száradt, kapott egy harmadik réteget. Értelemszerűen lassabban száradt, mint az első kettő, de ez is elég hamar megszáradt. A végeredmény belső fények mellett egy szimpla rózsaszín lakk apró csillámokkal, de ha kimegyünk a napfénybe... Mindenféle színben pompázó rózsaszín alaptónusú körmöket látunk. Nem tudom mennyire adja vissza a fénykép, de valami eszméletlenül szép!
A kopása kb. olyan, mint bármelyik lakké, (alap és fedőlakk nélkül kentem fel) nálam 3 napot bírt mindenféle apró kopás nélkül. 
Időközben már kipróbáltam másik lakkon mint fedőlakk és elmondhatom, hogy nagyon szépséges, de erre majd egy külön posztot szánok.
Beltéri fényeknél
Összességében én elégedett vagyok a lakk minőségével, kialakításával. Ha megjött a kedvetek, akkor a Körömlakk Webáruházból tudjátok beszerezni, kb. 4000 Ft-os áron, ami nem épp kedvező, de ezért a pénztért igazi különlegességet kaphattok cserébe. 

Ti mit gondoltok? :)

9 megjegyzés :

Szép-szép, de szerintem pofátlanul drága. És van drága lakkom, de valahogy ez mítikus Chanelért szívesebben kifizettem ennyit (tudom, drágább, de akciósan kb. e körül megvehető).

Csodás,de kib......tt dràga!Ennyit nem szànok egy lakkra!

Az nfu oh -nak is vannak holographic lakkjai, azok 2500 forintba kerülnek!

Igen, most egyetértek, nekem sincs ilyen kategóriájú lakkom...
Moci tudsz linket küldeni?

Díjat kapott a blogom, amit tovább illik adni. És Te vagy az egyik, aki szerintem nagyon megérdemli!
http://rodziasszony.blogspot.com/2012/05/dijat-kapott-blog.html
Remélem nem zavartalak és legalább akkora örömet okoztam vele neked, mint amekkorát nekem okoztak!

Köszi szépen, nagyon aranyos vagy! :)

http://www.nfunails.hu/ Nincsenek fenn a lakkok a honlapon, kérni kell mail-ben és akkor elküldik a színkártyákat. A lakkoknak csak számuk van,
61 ezüst
62 bézs
63 rózsaszín
64 mályva
65 kék
66 zöld
mármint ezek a holographic színek. :)

Megjegyzés küldése