2012. május 16., szerda

Avon Aqua Fantasy körömlakk

Néhány hete beszereztem pár Avon lakkot. Nagyon meg vagyok velük elégedve, elég jó minőségűek és ha kifogunk egy akciót, elég jó áron juthatunk hozzájuk. Ráadásul 12 ml egy lakk, úgyhogy jó darabig elég lesz. :)
Ez egy igazi menta szín, szuper tavaszra és nyárra, hiszen idén ez nagy divatszín. De ettől függetlenül is nagyon szépnek találom. Próbáltam már más menta lakkot is, ami borzalmas volt (egy régi Catrice) épp ezért féltem ettől a lakktól, hogy viselkedik majd. De aggodalomra semmi ok, mert 2 rétegben ezt a színt sikerült elérnem, szerintem csodaszép. :)


Ti próbáltatok már Avon lakkot? Melyik a kedvencetek?

4 megjegyzés :

Szeretem az Avon lakkokat és a mostani katalógusban is jó az ára:D

Én is csípem az Avon lakkokat, tök jó a színük, és egész tartósak. Akciózva mindeképp megérik az árukat!:)

Én is nagyon szeretem az Avon lakkokat. : ) Nem rég én is készítettem erről a lakkról egy bejegyzést, ha érdekel: http://bunnymop.blogspot.hu/2012/08/challenge-no1-blue-nails.html

Megjegyzés küldése