2012. május 3., csütörtök

Áprilisi kedvencek 2012

Az elmúlt hónapban is megmaradt a hámlasztó mániám, egyszerűen imádom a kémiai hámlasztókat! :) Paula's Choice termékeivel még mindig szerelembe vagyok esve, érik is a következő rendelés. Amit legjobban szerettem ebben a hónapban, az a Paula's Choice 2% BHA Lotion. A másik nagy kedvenc a bőrápolási termékek közül a Clinique Extra Mild arclemosó, ami ugyan száraz bőrre való hivatalosan, de nagyon bevált nekem is, egyáltalán nem szárít, nagyon kellemes érzés használni, viszont sminklemosónak nem jó, de nem is erre használom, csak arclemosónak. Most megvettem a hozzá való Mild tonikot is, remélem hasonló tapasztalatom lesz vele is. Tényleg rájöttem egyébként, hogy attól még hogy vannak pattanásaim még nem muszáj agyonszárítani mindenféle kencével az arcom, mert még rosszabb lesz és most ez tényleg beigazolódni látszik a gyakorlatban is. Minél kevesebbet "nyúzom" a bőröm szárító, irritáló szerekkel, annál inkább tisztább és szebb lesz...
Áprilisban nem vittem túlzásba a sminkelést, mert a bőröm állapota egyre csak javul és javul, ezért jó érzés minél kevesebb dolgot felkenni az arcomra! :) A legnagyobb meglepetésemre nagy kedvenc lett a hétköznapokon az essennce my skin színezett hidratálója. Ezt még a bloggertalin kaptuk a csomagban, és nem fűztem hozzá nagy reményeket, hogy őszinte legyen, de ha már itt van miért ne próbáljam ki alapon néhányszor felkentem. Nagyon tetszett az eredmény, ezért tovább használtam, és nagyon megszerettem. Nincs nagy fedése, és narancssárga a tubusból kinyomva, ami elsőre ilyesztő, de olyan szépen kiegyenlíti az arcom színét és még a szem alatti karikákra is bevált. A másik essence Pure skin színezett hidratáló sem lenne rossz, de sajnos a világos bőrre való is sötét nekem. :(
Nagyon megszerettem a Dodó púdert, nagyon szép lesz a végeredmény, ha felviszem, akár a színezett hidratáló fölé is, a csomagolás még mindig borzalmas, kompaktot kérek szépen legyártatni! :D Pirosítónak a legtöbbet a Nars Deep Throat árnyalatát használtam, igazán a szívem csücske lett így tavaszra. A Mac MSF Blonde-t is pirosítóként használom legtöbbet, bár hivatalosan inkább highlighter, nagyon szép pirosítóként is.
A Catrice rúzsok gyűjtője lettem, ugyanis néhány árnyalat után rájöttem mennyire szuperek és ár/érték arányban nagyon megérik az árukat. Ebben a hónapban a két kedvenc az Ultimate Colour 130 Frozen Rose és az Ultimate Shine 210 Kiss Kiss Hibiskiss.
Nagyon sok körömlakkot próbálok mostanában, amit a legjobban szeretek jelenleg az az Avon Nailwear Pro Orange Creamsicle, igazi vibráló narancs, pont ilyenre vágytam már egy ideje, a másik pedig a nemrégiben bemutatott levendula szín, a Rimmel 60 Seconds 620 How do you lilac? árnyalata.


Random kedvencekből most csak kettőt hoztam. Az egyik a RayBan Wayfarer napszemüvegem, ami új az idén, hiszen az előzőt még Izraelben sikerült elhagynom, egy hullám nagyobb igényt tartott rá és elragadta :(. Állandóan ezt hordom, a szemem nagyon szereti a lencséjét, nálam ez nagyon fontos, mert nem egy napszemüvegtől fájdult már meg a fejem és a szemem is. A másik kedvenc egy Eastpak táska, ami még egy régebbi limitált kollekcióból való. Nem a derekamra vagy a csípőmre szoktam csatolni, mert az szerintem elég gázul néz ki, hanem csak egyszerűen átdobom a vállamon. Kicsi, színes, sok minden belefér és nagyon kényelmes hordani és szuperül passzol a farmer-póló-tornacipő párosításhoz. :)

Nálatok mi volt az abszolút kedvenc az elmúlt hónapban?

2 megjegyzés :

Megjegyzés küldése