2012. május 15., kedd

Amit utálok a kozmetikumokban...

Ez pedig a csomagolás igénytelensége. Egyszerűen hihetetlen számomra, hogy egy-egy termék csomagolása mennyire igénytelen de még inkább rossz minőségű tud lenni. Sajnos ez nem csak az olcsóbb árkategóriában figyelhető meg, hanem a drágább cuccoknál is. Nálam ez annyit tesz, hogy "Sokat akar a szarka..." szóval megálmodnak valami extrát, szépet, de azt nem tudják normálisan kivitelezni. Van ez így más területen is, ilyen a hozzám közel álló építészet, de maradjunk csak szorosan a témánál...

Itt van például az Urban Decay Primer Potion. Egyik hazautazásomkor bedobtam a a neszeszerembe, majd amikor elővettem elkezdtem felapplikálni alapnak sminkeléskor. Én az applikátorral csak pöttyözni szoktam a szemhéjamra, majd az ujjammal eldolgozok. Az eldolgozáskor jött a "feketeleves". Egyszerűen nem tudtam honnan jönnek a lila kicsi csillámos festékdarabkák... Mire rájöttem, hogy a szemhéjalapozóm csomagolásáról. Próbáltam letörölni, lemosni, levakarni, de csak odatapadt az arcom minden részére! Mintha legalábbis oda találták volna ki. :D Most nevetek rajta, de akkor például a buszra siettem és annyira nem volt poén, hogy tele vagyok lila festékdarabokkal, amit nem tudok leszedni. 
Az Alverde pirosítójával még rosszabbul jártam, az már zöld festékdarab volt és ráadásul a neszeszerem minden lakóját összekente. Mondanom sem kell, hogy azóta feléje se néztem ennek a folyékony pirosítónak, pedig magát a terméket nagyon szeretem.
A plusz még az egészhez, hogy az UDPP kupakja még el is törött. Lehet túlságosan rácsavartam, de érdekes, mert más termékkel ez nem szokott előfordulni. Pedig az UD nem drogériás kategória sem minőségben, sem árban.
Számomra igencsak bosszantó dolgok ezek, én megelégszem azzal is ha nem gyöngyházfényű a csomagolás, hanem sima matt vagy fényes (bár szeretem a szép csomagolásokat), de igenis fontos egy csomagolás minősége, mert hiába jó egy termék, ha használhatatlan a flakon, amiben megvásároljuk.

Nektek mi a véleményetek? Jártatok már így?

9 megjegyzés :

Jaj ez a halálom. Ráadásul ettől a tulajdonos is rögtön igénytelennek tűnik, merthogy mi ez már, hogy ilyen gusztustalan cuccok vannak a neszeszeredben...
Egy Alverde még hagyján, de egy Urban Decay azért nem engedhetne meg ilyesmit magának.

Igen!! Igénytelenség sajnos, én pedig azt nagyon utálom. :( :S

Dettó ugyan ez történt velem is az UDPP kapcsán :D fel is nevettem, mikor olvastam, azóta én fogtam és leszedtem róla az egészet ahogy van! Egyébként nem csoda, hogy Decay-ék újragondolták ez a primer csomagolás dolgot, helyesen :) Hál' istennek több ilyen csomagolású termékem nincsen.

Ó ezek nem néznek ki valami jól.. Nekem csak a kicsi UD van meg, nem rémlik már, hogy kopik-e, de azt azért nem is használja az ember hónapokig.

Nekem inkább el szoktak törni a műanyag cuccok, mert mindent leejtek és ami nem ó minőségű az rögtön törik :D

Nekem ugyanez volt az UD szemfesték alapozóval, lekopott és elrepedt a kupak, pedig nem csavartam rá erősen, és nem dobálom a sminkcuccaimat, épp ellenkezőleg. :(((

nekem például ezek a kerek púderes tégelyek törnek el, pedig nem csapkodom, leejteni sem szokásom és nem is használom rendellenesen, szóval tényleg megcsinálnák masszívabbra is. :S

Nekem is megvan ez az Alverde pirosító, imádom. De nekem egyáltalán nem kopik. Pedig szoktam 'utaztatni'. Lehet, hogy mázli.

Niki, igen de sajnos a kupak maradt az újnál is. :S
Csipkelány, fura. :(
Berta, nekem se kopott egyből, sőt a rózsaszín nem is kopik, de azt kevesebbet is használtam.

mekem szerencsére nem volt óriási bajom semmivel se, max annyi hogy egyszer egy catrice szemhéjfestékem csak úgy összetört, nem is ejtettem le... -.-

Megjegyzés küldése