2012. május 12., szombat

"Gigin a sor" - Az olvasóimat kérdezem


Mutattam egy képet facebookon az új Chanel alapozóról, ami bár nem az enyém, én fogok vele sminkelni! Ugyanis hatalmas feladat vár rám júliusban, leendő sógornőm felkért, hogy sminkeljem az esküvőjükön. :) Én is és ő is tudja, hogy nem vagyok profi sminkes. De vidéken elég nehéz jó sminkest találni (igazi sminkest, nem kozmetikust) és szinte az elejétől figyelemmel kíséri a pályafutásomat, ezért úgy döntött engem kér fel a nagy eseményre. (Egyébként a tanúja is én leszek de az egy másik kérdés. :) ) Azt mondta azért szeretne engem, mert megbízik bennem és én már ismerem jó ideje ahhoz, hogy tudjam milyen smink állna neki a legjobban. Igen, szerintem sem csak a szakértelem számít egy ilyen alkalommal, hanem az, hogy a sminkes tudja mi a legjobb az arának illetve nem művészi alkotást várnak tőlem egy esküvői sminken, főleg egy olyan nőnél, aki egyébként sem sminkeli magát nap, mint nap.
Ettől függetlenül én jól "beparáztam" a felkérés után és több, mint másfél hónapja a teszteket bújom külföldi blogokon, hogy megkeressem a tökéletes termékeket a leendő sminkhez, de azért igyekszem úgy válogatni, amit én is tudok használni később illetve amire már én is régóta vágyom. Az alapozót már láthattátok, hogy megvan, de a primernél "beragadtam". Régóta szeretnék egy igazán jó alapot és most az alkalom is megérkezett, hogy az enyém legyen.
Órákon át bújtam az internetet, de nem jutottam előrébb. Ezért kérdezlek most Titeket. Kialakult egy lista nálam, amiből nem tudok dönteni.
Amire keresem a tökéletes primert: a menyasszonynak szárazabb bőre van, mint nekem, de hajlamos a kifényesedésre, kipirosodásra és egyébként is nyár közepe lesz, tehát a fényesedés "esedékes" lesz. Tüntesse el a pórusokat, apróbb ráncokat és hosszabb ideig tartson a smink. 
Ha szeretnétek olyan posztot, amiben végigvezetem miket gondoltam végig az esküvői smink hozzávalóihoz, illetve ha az eredményre is kíváncsiak vagytok, akkor is írjatok kommentet! :)
Íme az én opcióim, de Ti is írhattok egyéb terméket, ha valami nagyon bevált hasonló problémákra! (A Mac háza táján már körbenéztem, sajnos nem vagyok elragadtatva, ha Nektek mégis nagyon bevált valami innen, akkor nyugodtan megírhatjátok!)

Benefit Porefessional


Clinique Pore minimizer instant perfector

Too Faced Primed and Poreless (Pure)


Lancome La Base Pro


Előre is nagyon köszönöm a segítséget! :)

20 megjegyzés :

Segíteni nem tudok tapasztalat híján, de az eredményre mindenképpen kíváncsi lennék! :-)

Engem érdekelnének az esküvői sminkes hozzávalók és tapasztalatok :)

mivel nem vagyok ezekben tapasztalt... de az jutott eszembe, hogy valamelyik gurunak a tapasztalatait nem nézted/olvastad? nekem Lisa Elridge ugrott be, talán neki lehet hasonló videója, ha nem is esküvős, de primeres/hosszantartó smink vagy hasonló néven. nyilván külföld, de elég széles skálán szokott azért termékeket ajánlani.

Ooo rengetegét néztem és olvastam is! :) mind a 3 van Lisa-nak... nem baj ha külföld, csak tudjam online rendelni!

Szerintem a legzseniálisabb primer az Hourglass Mineral Veil Primer SPF15. Egész nap fényesedés nélkül gyönyörű rajta az alapozó (és még fényvédős is, bár tudom ez most nem fontos). Ő az: http://www.sephora.com/veil-mineral-primer-spf-15-P210575

Hogy lehet, hogy én erről a márkáról még nem is hallottam?! :) Nagyon jól hangzik, de Sephora? Onnan nem tudok rendelni :(

Ez nagyon izgin hangzik, segíteni én sem tudok,/illetve a Clinique Pore minimizer instant perfectorhoz már volt szerencsém, nálam nem teljesített túl jól/ de mindenképp érdekel! Mindenről részletesen számolj be! :)

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a primer keresés eredménye, mert én is azt keresek. Próbálkozok, de csak óvatosan, mert a túl sok szilikont nem bírja bőröm, pedig olykor nagyon jól jönne egy jó. Most a Cover Fx primerrel próbálkoztam, nem rossz, de nem is a legtutibb.

Ez az alapozó nekem is megvan, igaz, sajnos 30 Beigi-árnyalatban, ami picit sötét lett (erről nincs véletlen swatch-od?)
Amúgy zseniálisan jó. Talán nyáron kicsit sok nekem, de ősz-tavasz-tél hatalmas favoritja lesz:))

És ha lehet, írj minden részletről, kíváncsian várom:)

Igen, sajnos Sephora alapvetően. :( De azért beszerezhető online is innen: http://www.zuneta.com/shop-by-brand/hourglass/veil-mineral-primer.html/ Bár itt még drágább :(, de tényleg iszonyat jó ez a primer szerintem....

ÓÓ, hozzám egy óra múlva jön a barátnőm az esküvői próbasminkelésre! :) Mondjuk, én nem parázom, mert az arcformája és a stílusa is a minimált követeli, azon meg nincs mit elrontani. Nem úgy, mint az én télen esedékes esküvőmön, hahaha! De hát mind mások vagyunk :D
sok sikert Neked, és ügyesen!
chinadoll

Anna egyenlőre nincs, és mivel nem az enyém nem szeretnék belenyúlni, de szerintem fogok írni róla úgyis, hogy miket tapasztaltam! Amúgy a Mariionnaudban kipróbáltam a 30-ast is a kezemen és az jóval sötétebb, mint ez, ráadásul sárgább is, mert ez a 22-es nem Beige, hanem Beige Rose árnyalat! Szerintem nekem még ez is sötét lenne, létezik belőle 12-es is, de azt sajnos nem hozták be magyarországra. :/

Apolka, ezt tegnap én is megtaláltam, majdnem dupla áron van, mint a Sephorában, itt nem 52 dollár, hanem 52 font!! :S De megnézem ebayt is, elsőre még a kisebb kiszerelés is jó lenne.

Névtelen, igen, de sajnos nem járok arrafelé mostanában... :(

Chinadoll, én is így gondolom, a minimál sminket nem lehet elszúrni, vagyis el lehet, de ezt tutira nem fogom, a tartóssággal kell kicsit trükközni, de azt megoldom. :) Sok sikert Neked is! Amúgy Te valami nagyon extrát szeretnél az esküvődön? :)

Nekem a bulik jelentettek problémát, ugyanis mire hazaértem eltűnt a smink is. Azóta a csoda 3-as nélkül már el se indulok. :)

Nem tudom mennyire tudod beszerezni, de smink előtt a Nivea Make up starter krémét használom, majd a Smashbox Photo Finish primerjét használom. Végül pedig fújok az arcomra az Urban Decay De-Slcik fixáló sprayt.

A Smashboxról sok jót olvastam, maximum marad ebay, így is már ott tartok! :D Az Urban Decay spray pedig alap, rajta van a listámon! :)

Make Up Factory-nak is van,sokat használtam én nagyon szeretem,Müllerben lehet kapni,árat most passzolom.

bioderma pórus összehúzó krém, nekem ez vált be a legjobban kifényesedés ellen

Kedves Gigi!Én Armaninak a primerét ajánlom nagyon jol müködik az én száraz börömön!Gratulálok az esküvöhöz és biztos szép sminket fogsz csinálni!

Katalin köszönöm, nagyon kedves vagy! :)

Lányok köszönöm a sok segítséget! :)

Megjegyzés küldése