2012. április 2., hétfő

Urban Decay - Build Your Own Palette

Amikor megláttam,  úgy gondoltam, hogy ezt rögtön posztolnom kell!! Az Urban Decay nagy dobásra készül. Eddig is tudtuk már, hogy mennyire jó minőségű szemhéjpúdereket gyárt ez a cég, de ez nekik nem volt elég, kitaláltak egy teljesen új szemhéjpúder formulát, ami a "pigment infusion" névre hallgat. Ezzel már találkozhattunk a 15th Anniversary és a Naked2  palettában is már, de most egy egész kollekciót dobnak piacra. Az a lényege, hogy különböző finish-el érkeznek mono szemhéjpúderek, amikket egy egyszerű mozdulattal kipattinthatunk a tokjából és a hozzá tartozó hatos palettába helyezhetjük. Így bármikor visszapattintható a mono tokjába is akár és egyenként is vihetjük magunkkal. Szerintem fantasztikus ötlet, még annál is fenomenálisabb, teljesen bezsongtam a hírt olvasva.




Amit még szuper volt látni és olvasni, hogy felkértek 5 bloggert, hogy állítsanak össze egy-egy hatos palettát a saját ízlésük szerint. Az egyik blogger természetesen Christy a Temptaliaról, a másik akit olvasok Jen, a From Head To Toe blogról, a többieket nem ismertem eddig.
Egyébként 68 árnyalat jön ki és áprilistól lehet majd kapni a Sephora-ban, nagyon remélem, hogy bekerülnek olyan webshopba is majd, ahonnan mi is tudunk Magyarországról rendelni.

(Képek forrása: temptalia és from head to toe blog)


Nektek hogy tetszik ez az újdonság?

5 megjegyzés :

Az a baj csak vele, hogy borzasztó drága lesz, egy hatos paletta többe fog kerülni, mint egy Naked paletta, amiben ugye dupla annyi szín van.

De biztos, hogy sokkal több gramm is egy mono, mint a Naked palettában a színek. A monok sajnos mindig drágábbak, mintha egy fix palettában vennénk meg őket...

Baromi drága lesz: a paletta 1 "ajándék" színnel 18$ és még +5 18$-os szín=108$...eszméletlen bár gyönyörűek a színek :/

Gigi: nem sokkal több a mono grammban...így emlékeztem fejből, de direkt megnéztem az Urban Decay honlapján: a Nakedben (mindkettőben) 1,3 gramm per db...a monok meg 1,5 gramm per db...annyira nem jó ár-érték arányban ez a megoldás, hogy a kacarászni való határát súrolgatja erősen....de ha pozitívan nézem, akkor a Nakedek nagyon jók ár-érték arányban :-)

Hát ez nagy kár... :( Pedig szerettem volna nagyon egy ilyen palettát. Na majd még meglátjuk! :D

Megjegyzés küldése