2012. április 27., péntek

Rimmel - How do you lilac it?

A hard-candy blogon láttam ezt  a lakkot először, vagyis először körmön, mert a sajtótájékoztatós anyagban már láttam egyszer... és egyből beleszerettem a színébe. Régóta akarok pasztel lila vagyis levendula árnyalatú körömlakkot (rúzst és pirosítót, amiknek a beszerzése folyamatban, szívesen várom az ötleteiteket! :)) és most találtam egy könnyen beszerezhetőt, ráadásul olcsót is! A Rossmann most le van árazva az összes Rimmel termék, így 600 Ft-ért jutottam hozzá. Egyébként egyre inkább kezd a Rimmel a szívemhez nőni, mert a rúzsait nagyon szeretem és amiket eddig próbáltam lakkokat azok sem okoztak csalódást.


Na de visszatérve ehhez a lakkhoz. Imádom a színét! Annyira szép árnyalata ez a lilának, hogy mióta fenn van a körmömön, csak ezt nézegetem. Pasztell szín, mégis intenzív szín, nagyon kellemes párosítás. A felvitellel nem kellett bajlódni, jó az ecset, könnyen lehet vele dolgozni,  a száradás tényleg nagyon hamar megy, nálam az egy réteg nem réteg, így most is kettő rétegben vittem fel, így tökéletes a fedése, ami különösen plusz pont, hiszen a világos lakkok gyakran több rétegben fednek csak jól.
Azt hiszem nem is ragozom tovább, nagyon tetszik és kész! :)






Nektek hogy tetszik? Próbáltátok már ezt a fajta lakkot, esetleg árnyalatot?


2 megjegyzés :

Megjegyzés küldése