2012. április 18., szerda

Revlon Colorburst Lip Butter

A külföldi blogokon már végigfutott a nagy őrület, ami ezek körül a rúzsok körül terjed. Én is felkaptam a fejem, hogy mi is ez és körülnéztem hol is juthatnék hozzá egy ilyen "ajakvajhoz". Ebay jó barát, rendeltem hát onnan. A legnagyobb kedvenc, a kedvencek kedvence mindenhol a Peach Parfait nevű árnyalat, én is azt birtoklom. Nagyon szép természetes árnyalat, közel van a szám eredeti színéhez, pont ezért tetszik annyira.
A Revlon külföldön egy drogériás márka, ami elérhető árú termékeket forgalmaz, de sajnos szállítással együtt én  külföldihez képest kb. dupla áron jutottam hozzá, ami olyan 3000 Ft-nak felelt meg. Ami nem olyan nagyon vészes, de mégis, ha tudja az ember, hogy ezt mások fele ennyiért meg tudják vásárolni, akkor mégis bántó a pénztárcámnak, de ez van.
A csomagolása szerintem szuper, a műanyag olyan színű, mint amilyen a rúzsunk, így ha több van belőle, könnyen megtaláljuk azt az árnyalatot, amit keresünk. belül viszont fém, ami tényleg minőségi érzetet kelt.  Jól zár, teljesen rendben van, tetszik, hogy szögletes.
Sok helyen vitatják, hogy ez most rúzs, vagy színezett ajakápoló. Vannak olyan árnyalatok, amik egy rúzs pigmentáltságával vetekszenek, viszont vannak lágyabb színek is, mint például ez, de azt kell mondjam, hogy a hidratálása tényleg felér egy ajakápolóval. A textúra nagyon krémes és lágy, ami egyben a hátránya is, hiszen emiatt elég gyorsan fogy, lassan a felét elhasználom, (ami azért nem sűrűn szokott nálam előfordulni), a másik pedig, ha visszatekerem miután felvittem a számra marad egy kicsi rúzs, ami a fémre kerül, ahogy visszatekerem. A krémes textúra ellenére nekem meglepően tartós, nem issza be olyan könnyen a szám.
Egyszóval nekem nagyon bejövős ez a termék, nem igazán találkoztam még hasonló textúrával a rúzsok között, de abszolút ez az egyik kedvenc. Lehet beszerzek belőle több árnyalatot is, ha olcsóbban hozzá tudok jutni.





Nektek hogy tetszik?

4 megjegyzés :

Nagyon szép a szádon! :)
És nekem a csomagolása is bejön :)

Fúú, ez nagyon jól néz ki! Nekem is kell! :)

pont olyan szép, mint amilyennek képzeltem *___*

Megjegyzés küldése