2012. április 5., csütörtök

Oasap zöld táska

Néhány helyen olvashattatok róla, hogy bloggereknek együttműködő programot nyújt az Oasap. Őszintén szólva amikor először olvastam azt gondoltam, hogy ez is egy újabb kamu, úgysem küldenek semmit, minek jelentkezzek. Aztán amikor láttam a többieknél, hogy sorra érkeznek a csomagok, ráadásul nem épp a legjobb véleményük alakult ki az oldalról, úgy gondoltam, hogy én miért maradjak ki egy ilyen "buliból"? :D Kíváncsi lettem...
Én is jelentkeztem, táskát akartam mindenképp, hosszas válogatás után emelett a zöld mellett döntöttem. Hozzá kell tennem, hogy nem rendeltem még táskákat vagy ruhákat netről, de mást igen, így a webáruház minősége engem zavart. Válogatás közben nem mindig volt egyértelmű, hogy most akkor melyik termékről is van szó, melyik színt választottam ki, nem élethűek a képek ráadásul sok helyen éltelenek is, abszolút nem egy igényes oldal igényes termékeiről árulkodó jelek ezek.



Ez a táska is teljesen más zöld volt a képen, mint amilyen valójában lett és sokkal kisebb is, mint ahogy a képen tűnt. (Bár a méret nem feltétlenül az oldal hibája, mert meg volt adva mekkora, én nem is figyeltem.) Amúgy meg makeup case-nek írják, szóval vicces, hogy még pántja is van, szóval mégis egyértelműen vállon átdobós táska a funkciója
Végülis a minősége egészen jó, rosszabbra számítottam, viszont nagyon büdös kínai szaga van és belül az a két anyag összeeresztése is olyan, mintha a kutya rágta volna meg... Őszintén szólva én nem kísérleteznék a pénzemmel, ha már számítani lehet rá, hogy nem azt kapok érte, amit várok. 
Ami pozitív viszont a többiekhez képest, hogy én ezt márc. 24-én rendeltem és ma már meg is érkezett, pedig még nem is vártam rá.


Összességében nem rossz, de nem is olyan húúú de jó, a többiekhez csatlakozva ebay-en valószínű fele ennyiért lehet hasonlót kapni, ez 28 $-ba kerül, ami 6-7 ezer Ft-ra jön ki árfolyamtól függően, ha esetleg megrendelnétek, innen tehetitek meg: http://www.oasap.com/shoulder-bags/2777-vintage-style-double-layer-makeup-case.html  

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése